Slechte ervaring

Verassinngs pakket gekocht. Ontevreden.. Gevuld met goedkope opgekochten ali-express spullen. 7 balonnen van 9,-... snap wel dat je dan aan die 60/100 euro komt. De luiers die erin zitten plakken niet en zijn allemaal stuk. Zonde van je geld !

• Welk product heb je aangeschaft? Verassingspakket

Een eerder besteld nekkussentje bleek niet aanwezig te zijn: het is dus wel handig als de inventaris op de website klopt. Maar de service daarna was super en samen naar een ander nekkussentje gezocht en gekregen!

• Welk product heb je aangeschaft? Nekkussentje

Zeer onvriendelijke bejegening

Zonder bericht lang op mijn pakket moeten wachten; contact gezocht over retourzending en daarbij tot twee keer toe zeer onvriendelijke mails gekregen, bovendien zonder aankondiging portokosten ingehouden op door mij gefrankeerde retourzending dus hoezo adverteren met 'gratis verzenden'. Niet eerder zo'n slechte service bij een internet-aankoop meegemaakt.

• Welk product heb je aangeschaft? Hoppediz hop-tye

Vlotte service

Vlotte service

• Welk product heb je aangeschaft? Slaapzak

Wordt aandacht aan besteed Erg voorkomend Leuke keus Hoede bezorging en vlug

• Welk product heb je aangeschaft? Verschillende producten

Snelle sevice

Volgende dag in huis zalig

• Welk product heb je aangeschaft? Bibs fopspeen

"Persoonlijke Aandacht" geheel terecht in jullie headline, chapeau, wàt een goede service!

De service ging verder dan ik heb kunnen bedenken. Ik had volop vragen en kreeg a la minuut volop antwoorden zelfs ondanks dat de eerste whatsapp tekst aangaf dat het 'momenteel erg druk was'. Bij aanschaf van het bestelde kraamkado kon ik een felicitatiekaart voor de newborn papa en mama meebestellen en een persoonlijke tekst doorgeven voor erop. En ze verpakken daarbij het kado als geschenk. Hoe heerlijk en tòch persoonlijk geven in coronatijd is dit! De Babykraam heeft er een erg enthousiaste klant bij for sure!

• Welk product heb je aangeschaft? Knuffel Liz the Lamb met naar keuze (voor een heerlijke overgang uit mama's buik Heartbeat of muziek. Het leukste kado vind ik persoonlijk voor pasgeborenen en tot ver daarna! Wasbaar dus blijft tot in jaren de lieveling van je kleintje.

Perfecte service!

Het pakketje wordt met veel liefde verstuurd. Eén product was verlaat door externe factoren. De communicatie hierover was helder en het product werd snel nagestuurd, zodra het weer op voorraad was. Erg fijne service!!

• Welk product heb je aangeschaft? Fles en flesspeen

Magasin decevant

La livraison et contact à l’achat étaient super, mais attention si votre article ne convient pas! Il faut payer les frais de l’envoi de retour ainsi que les frais de livraison initiale. J’ai aussi dû écrire plusieurs fois et l’article a uniquement été remboursé plus d’un mois après qu’ils l’ont reçu de retour. Ce magasin n’est donc pas du tout l’endroit à faire ses achats à moins d’être sûre de ce qu’on achète. Ça m’apprendra à faire plus attention en faisant des achats online....

Positief

Zeer snelle levering. Ondanks dat er een beschadigd artikel in zat, is er een mooie oplossing gevonden!

• Welk product heb je aangeschaft? Boxmatras

fantastisch

Enorm vriendelijke dienstverlening. Heel behulpzaam.

• Welk product heb je aangeschaft? teddybeer

Snelle levering, mooi product

Snelle levering en een mooi product

Goed geregeld

De levering was een beetje laat maar het product was goed.

• Welk product heb je aangeschaft? Wubbanub speen giraffe

Top producten en service!

• Welk product heb je aangeschaft? Meerdere producten van Elodie

After sale service kan echt beter

Helaas ben ik niet heel blij met mijn geborduurde badjas. Dit heb ik uiteraard gemeld bij de babykraam maar zij konden niet veel doen. Ik heb een ander lettertype geborduurd gekregen op mijn badjas dan ik besteld had.

• Welk product heb je aangeschaft? Badjas

Super Service

Pakket was niet aangekomen, ze gaan niet in discussie , er word gelijk een nw pakket opgestuurd.

• Welk product heb je aangeschaft? Oppas strippenkaart en een Bal

(Brievenbus)Pakketje paste (net) door de brievenbus maar het doosje waar het in zat was helaas beschadigd. Het product zelf gelukkig niet. Misschien beter om de bezorger te laten aanbellen. Paste met een beetje proppen door de brievenbus.

• Welk product heb je aangeschaft? Flessenopener ‘Peter’

Na 2.5 week nog steeds geen bestelling!

Ik kocht een aorosleep beschermen die in voorraad was, nu 2.5 week verder en nog ALTIJD niet in huis! Contact krijg ik niet, geen reacties op email, via fb krijg ik de reactie dat dit niet de weg van communiceren is.... Heel erg!

• Welk product heb je aangeschaft? aerosleep

Online en toch persoonlijk

Ben goed op de hoogte gehouden van de levering, deze was iets trager met de post dan verwacht maar wel op tijd verzonden. Vertraging was dus bij de postbezorging, zoals ook wel verwacht nu deze tijd. Fijne riemen zijn het, ideaal dat ze niet af hoeven om naar de wc te gaan voor onze kleine! Netjes verpakt en aangekomen en zeer vriendelijk een handgeschreven bericht erbij. Voelt zo toch persoonlijk ondanks dat het een online bestelling was.

• Welk product heb je aangeschaft? Slimme riem

Super!!

Ik heb een wubbanub Leeuw besteld voor mijn zoontje. Service is goed. Snelle verzending en netjes ingepakt.

• Welk product heb je aangeschaft? Wubbanub Leeuw

Niks ontvangen.

Tot heden niks ontvangen!

• Welk product heb je aangeschaft? Luier etui

Goede levering en nette service

Kreeg bericht dat er een product niet op voorraad was en kon gewoon wat anders doorgeven. Verder alles netjes verpakt en op tijd geleverd.

Snel geholpen!

Een perfecte service.

• Welk product heb je aangeschaft? Ducks muziek mobiel

Heel fijn en persoonlijk

Heel persoonlijk en snelle levering

• Welk product heb je aangeschaft? Speen

Haag 111

3930 Achel

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)