Slechte service

Stuurd een kapotte fietsje op. Geen reactievop email of een tegem9et koming. W 8 dagen geleden terug gestuurd nog steets niet bij post nl punt opgehaald. Na 8 dagen nog geen geld terug. Via ap bericht gestuurd geen antwoord terug geven. Nooit meer wat bestellen bij hun

• Welk product heb je aangeschaft? Driewieler fiets

Kan beter

Na bestelling bleek dat ze zelf niet op de hoogte waren van hoelang de levertermijn zou zijn. Hier hebben ze me wel zo goed als mogelijk op de hoogte gehouden. Bij levering van het pakket bleek dat dit in de foute kleur geleverd werd. Van alle kleuren die het kon zijn was het dus groen. Enorm jammer want past totaal niet kn het interieur. Maar ja terugsturen leek mij ook te veel gedoe. Het meubel zelf is top! Heb hier wel voor gemaild, ze staken het op hun leverancier en zouden me op de hoogte brengen maar heb er niets meer van gehoord. Jammer.

• Welk product heb je aangeschaft? Leertoren

Snelle verzending & naar wensen van mij geluisterd

De tekst die ik voor t kado dat ik gaf erop wilde hebben paste niet in t typ veld. Door bij “opmerkingen” dit te vermelden werd er door de winkel een handmatig kaartje bijgevoegd met volledig tekst. Blij mee. Top Service.

• Welk product heb je aangeschaft? Flow

Zeer slechte kwaliteit!!! Zeer onprofessioneel bedrijf!!

Helaas zeer teleurgesteld over het geleverde product. Wij willen dan ook iedereen afraden een product op deze site te bestellen. Mijn partner had een rompertje met naam besteld. Bij aankomst bleek de eerste letter, borduursel, al los te laten. Daarnaast was het borduursel te strak gezet waardoor er gaatjes in de romper zitten. De achterzijde is zeer hard en totaal niet geschikt voor een babyhuid. Hierop contact gezocht met het De Babykraam. Na meerdere berichten pas een reactie ontvangen. Deze was zeer onbeschoft en onprofessioneel. Ze komen niet met een gepaste oplossing. Wij zitten helaas met een defect product en het bedrijf komt niet met een oplossing. Wij zijn genoodzaakt juridische stappen te ondernemen.

• Welk product heb je aangeschaft? Romper met naam

Paar Wubbanubs voor een fijne prijs gekocht. Vlot verzonden en netjes ontvangen. Aanrader!

• Welk product heb je aangeschaft? Wubbanub

Top geregeld

super

• Welk product heb je aangeschaft? baby mand

Alles

Alles geleverd zoals het hoort, met een persoonlijk tintje. Helemaal top

• Welk product heb je aangeschaft? Warmies

Super webshop met alle duidelijke info en top service

Een leuke speelgoed opslagdoos van ChildHome en 4 opslagbakjes voor mijn kleinkind gekocht als kado. Zeer klantvriendelijke winkel met personlijke aandacht. Ook is de webshop prima in order met alle duidelijke logistieke informatie. Echt top en zal binnenkort een nieuwe bestelling doen. Een aanrader.

• Welk product heb je aangeschaft? baby

Contact is slecht, artikel is beschadigd

Mijn artikel is beschadigd geleverd, de verpakking was al geopend( zowel de buitenkant als de binnenkant). Ik heb jullie daar meerdere keren over bericht, maar krijg geen contact.

• Welk product heb je aangeschaft? Timio disc

Snelle levering. Er was iets niet op voorraad maar er is gezorgd voor een goed alternatief!

Goede ervaring met bestellen

Volgens afspraak pakket ontvangen. Leuk ingepakt.

• Welk product heb je aangeschaft? Zwembroek

Netjes verstuurd, snel ontvangen

De service van de babykraam, van het uitzoeken en bestellen, naar het versturen en ontvangen van producten heb ik als erg netjes en vlot ervaren. Het product zelf was ik wat minder tevreden over. Maar dat probleem heb ik vaker: ik bestel iets vanaf een scherm en dan blijkt het in het echt niet helemaal overeen te komen met wat ik zocht. Deze voetenzak is namelijk echt bedoeld voor de kleinere baby's tot maximaal 1 jaar oud. En ik zocht juist een voetenzak die vanaf 1 jaar gebruikt kan worden.

• Welk product heb je aangeschaft? Ding voetenzak

Super snel en prima verpakt

Tip. Geen idee of dit te doen is maar artikel verpakken als kado.

• Welk product heb je aangeschaft? Warming schaap

Snelle service en communicatie.

Voor vriendin cadeautje besteld.Ze is er erg blij mee:)

Onbeleefde communicatie

In de eerste plaats niet leverbaar, kon iets duurdere bestellen, maar “ik had geluk” ze hadden er nog 1 gevonden. Bij ontvangst kwaliteit niet zoals wat wij ervan vonden. Eigenaresse is giet niet van gecharmeerd en stuurt allemaal aparte mails.

• Welk product heb je aangeschaft? Traphekje

Dubbel

Het ene boek perfect, op tijd en netjes geleverd, helemaal niks op aan te merken. Het andere boek nergens te bekennen, zelfs geen mail gehad waarom deze nog niet geleverd is. Op de bon staat het ene boek wel aangekruist en het andere niet, er staat ook iets bij geschreven maar dat was moeilijk te lezen. Waarschijnlijk staat er uitverkocht. Mocht het uitverkocht zijn, heb ik mijn geld nog niet terug gekregen of een mail gehad dat het boek later kan komen.

• Welk product heb je aangeschaft? Boek

Mijn schoonzus was erg blij met de mooie ketting die zeer snel en in goede staat gele erd werdt bedankt

• Welk product heb je aangeschaft? Ketting proud mama

snel geleverd

Leuke website en communicatie. Product was de volgende dag in huis.

Goed geregeld

Ze gingen mij netjes geïnformeerd, van wanneer kwam de wagen bij hun aan, wanneer was de wagen onderweg (ook met de voetenzakken). Ik was er blij mee.

• Welk product heb je aangeschaft? Vierlingwagen

Niet klantvriendelijk

Als ik bel met de vraag waarom er bij mijn bestelde Verschoningsmatje geen etui aanwezig is (zoals wel aangegeven op de foto en niet duidelijke beschrijving) krijg ik het antwoord dat ik de baby op de foto er ook niet bij krijg… Kreeg niet het gevoel dat ik daardoor meer bij deze webshop wou gaan kopen of überhaupt aanbevelen aan andere. En retouren kon wel maar dan betaal je ook nog eens verzendkosten wat het dus financieel aantrekkelijker maakt om het matje te houden…Jammer, maar kan mijn geld overal uitgeven…

• Welk product heb je aangeschaft? Verschoningsmatje

Snel en correct

Makkelijke site en tekst bij leveren op adres

• Welk product heb je aangeschaft? Timio

Hele snelle levering.

Heel goed.

• Welk product heb je aangeschaft? Gereedschap kist

Snelle levering en goed verpakt

De luiertas die ik zocht was in Nederland uitverkocht. Gelukkig had De Babykraam deze mooie luiertas nog op voorraad. Het pakketje kwam vanuit België naar Nederland en was goed te traceren. Een snelle levering en goed, stevig verpakt. Met een persoonlijk kaartje erbij. Hartelijk dank!

• Welk product heb je aangeschaft? Luiertas

Mooie items , enkel geen details over de verzending

• Welk product heb je aangeschaft? Deken met naam

Blij verrast met de snelle levering en mooie producten

• Welk product heb je aangeschaft? Onderdeel avent en bandana

Haag 111

3930 Achel

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)