Snel geleverd in een erg leuke persoonlijke verpakking.

Snel geleverd in een erg leuke persoonlijke verpakking.

• Welk product heb je aangeschaft? Regenhoes om drager

Mooi product, maar slechte communicatie

Begin oktober een bestelling geplaatst, al vrij snel daarna kreeg ik een berichtje dat de bestelling vertraagd zou zijn. Helaas is het daarna complete radiostilte geweest. Geen update, geen mail. Ik moest er zelf achteraan met mailen en appen wat de status was van mijn bestelling van €150. Had beter gekund.

• Welk product heb je aangeschaft? Voetenzak

Goede snelle levering, prima product

Goede snelle levering, prima product

• Welk product heb je aangeschaft? Peter stickers

Positief

Kan mijn pakje snel ophalen in Lommel

• Welk product heb je aangeschaft? Mijlpaal kaartjes

Subliem

Één super tof warmte kussen besteld voor mijn metekindje. Pagina is zeer duidelijk. En ook meteen een mailing wanneer mijn pakketje bij hun zou klaarliggen. Super vriendelijke mensen!

• Welk product heb je aangeschaft? Warmtekussen

Erg mooi cadeau, precies zo als op de foto's.

Precies wat we verwachten en zeer snel geleverd! Dankjewel

• Welk product heb je aangeschaft? Buisje met houten tekst

Leuk!

Door dat de post vertraging had later in huis. Maar gelukkig nog wel op tijd. Leuke reacties op de kraskaartjes gehad. Vind de verzendkosten wel een beetje hoog voor brievenbuspost. Verder tevreden.

• Welk product heb je aangeschaft? Gender reveal kraskaarten

Goede kwaliteit. Snel geleverd.

Goed , leuk en mooi

Leuke kadootjes, goede service en verzending!

• Welk product heb je aangeschaft? Babybel e.a

Snelle levering top

Box matrasje besteld super kwaliteit en snelle levering heel content mee.

Heel tevreden

Snel geleverd en ook zo mooi verpakt !

• Welk product heb je aangeschaft? Otto de zeeotter

Middelmatig

• Welk product heb je aangeschaft? Bretellen 60cm

Op je vraag krijg je netjes antwoord en je pakket is ook snel in huis. Super positief dat ook zij verpakkingsmateriaal hergebruiken. Voor mij had het papier er omheen niet eens gehoeven, maar ik begrijp dat het voor het mooie gedaan wordt.

• Welk product heb je aangeschaft? Slaapzam

Alles naar wens, er wordt met je meegedacht. Erg klantvriendelijk en servicegericht. Mooie producten.

• Welk product heb je aangeschaft? Van alles

Mijn bestelling juist gekregen

Een beetje lang wachten maar alles is in orde nu. Dank u wel.

• Welk product heb je aangeschaft? Mondmasker kind

Slechte communicatie en slechte service!

Had iets besteld om zwangerschap aan mijn ouders aan te kondigen. Kort erna kreeg ik een mailtje dat 1 artikel uitverkocht was, met daarbij nummer om te bellen en nummer van whatsapp. Meteen gebeld, maar niemand te bereiken op dat nummer, meteen voicemail wegens privéredenen van eigenaar terwijl dit op een persoonlijk getypt mailtje stond. Op whatsapp ook geen gehoor... Dan maar iets anders bij andere winkel besteld. Zonder te verwittigen werden de artikels een hele tijd later toch verstuurd, waarop ik meteen antwoordde om te annuleren. Dan kreeg ik nogal onbeleefde antwoorden van 'lullig,kaartjes zijn al geschreven' en ' tja, dan zal je moeten terugsturen'. Echt zeker niet voor herhaling vatbaar!

• Welk product heb je aangeschaft? Buisje oma en buisje opa voor aankondiging zwangerschap

super verzorgd

Het pakket was keurig verpakt. Leuk dat er vermeld werd dat er gebruikt verpakkingsmateriaal gebruikt wordt. en een lekker zakje thee. Top.

• Welk product heb je aangeschaft? smart owl, voedingskaart reminder en easier drive.

Fijne service

Was makkelijk te bestellen en fijn om meneer gisteren aan de lijn te hebben over het pakje dat laat was. Vandaag is het bezorgd

Super goede service

Heel blij met de bestelling en zo attent dat er wat lekkers bij zat voor de hond. Hij ligt er heerlijk op! Dank!

• Welk product heb je aangeschaft? Vetbed

Snelle en persoonlijke levering en grote complimenten voor de duurzame verpakking!

• Welk product heb je aangeschaft? Knuffel

Super service met een menselijke touch

Super service met net dat beetje extra!

• Welk product heb je aangeschaft? Warmies uil

Mooi product snelle verzending

Goede ervaring snelle service

• Welk product heb je aangeschaft? Muts

Snelle levering. Door een foutje met bestellen/betalen meteen opgebeld om te herstellen.

• Welk product heb je aangeschaft? Familidoo star vierlingwagen

Keurig!

Gemakkelijk besteld, mooie en diverse producten op een toffe manier verpakt. Er was iets mis gegaan met mijn bestelling waar ik op het initiatief van Frances & Henk persoonlijk op geattendeerd werd. Vervolgens hebben zij dit zelf keurig opgelost. Daar kunnen grote ketens nog veel van leren!

• Welk product heb je aangeschaft? Bij mijn tante is het feest slabber

Haag 111

3930 Achel

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)