Erg snelle levering

Dag na bestelling komt t pakje al aan, behalve op maandag dan komt de post niet maar dat is niet erg. Levering is Top.

• Welk product heb je aangeschaft? Wubbanub

Snelle levering en goed product

• Welk product heb je aangeschaft? Sloffen

Super service wordt er geboden bij Babykraam

Ik heb mijn vierlingwagen vorig jaar hier gekocht en dat was een geweldige service. Nu wilde ik na een jaar de voetendek ook graag erbij, maar stond niet bij of die op mijn vierlingwagen past. Super dat je dan een chat bericht kan sturen om te vragen of die past en je krijgt diezelfde dag netjes antwoord met uitleg. Ik heb hem besteld en hij past perfect en het oogt ook nog eens super mooi. Geweldige mensen bij Babykraam!!

• Welk product heb je aangeschaft? Voetendek Familidoo

Fijn dat er zowel tel. als per mail goed contact was.

Jullie deden veel moeite om het product alsnog voor mij te bemachtigen. Geduld werd beloond. Dank daarvoor!

• Welk product heb je aangeschaft? Baby Einstein Symfonie Gear

Snelle verzending en mooi product

Goed verpakt en snelle levering. Meer moet dat niet zijn.

• Welk product heb je aangeschaft? Infantino WOM Fox

Leuke webshop

Leuke webshop. Ik was opzoek naar een handige riem en die heb ik bij jullie gevonden en ook voor een mooie prijs.

• Welk product heb je aangeschaft? Riemen en cd

Product zoals omschreven, zeer vlotte verzending

Uiterst vlotte verzending. Product zoals omschreven. Geode prijs/kwalitietsverhouding

• Welk product heb je aangeschaft? autospeelgoed

Mijn aankoop is op tijd geleverd en mooi ingepakt.

• Welk product heb je aangeschaft? luier afvalemmer

Met aandacht

Snel verzonden en met aandacht en persoonlijk ingepakt. Een echt cadeautje om je bestelling zo te mogen ontvangen. helemaal top!

• Welk product heb je aangeschaft? Een jumper

Snel geleverd, goede service

product en omschrijving klopt als een bus

verzending was vervolgens netjes en lief dat jullie zo dankbaar zijn voor de bestelling die geplaatst is op jullie webshop. ik ben supertevreden en ga deze melk collector aan al mn vriendinnen aanbevelen.

• Welk product heb je aangeschaft? haaka ladybug

Heel tevreden

Heel tevreden zowel over de service als over de aankoop zelf!

• Welk product heb je aangeschaft? Wandcommode

Snel geleverd, mooi verpakt!

De doos was mooi verpakt, alsof je een kadootje binnen krijgt met een persoonlijk kaartje erbik. Super leuk!

• Welk product heb je aangeschaft? 2 smallvips slaapzakken

Echt een cadeautje

Snelle levering van de draagzak, prachtig ingepakt.. En ietsjes goedkoper dan bij andere leveranciers. Echt heeel blij mee!

• Welk product heb je aangeschaft? Draagzak Tula Free to grow

Great experience

This was the only website where I could find the gen 3 baby bottle of Haakaa. Purchase & delivery process were smooth. The bottle of as a gift for a friend who is about to become a mom.

• Welk product heb je aangeschaft? Haakaa 160ml bottle gen 3

Snelle en goede levering

Heel positief

• Welk product heb je aangeschaft? Speelkleed baby

Prima en leuke artikelen. Net even specialer.

Ben benieuwd of jullie ook in enveloppen of brievenbuspakketjes versturen. Is dan nog sneller bij de klant maar ook goedkoper. Nu kreeg ik wederom een behoorlijke doos met maar 2 slabbetjes en een dobbelsteen erin.

• Welk product heb je aangeschaft? Slabbetjes en dobbelsteen

Tevreden over contact

Helaas heeft de levertijd langer geduurd dan voorzien. Daarom niet hoger dan een 8,verder tevreden met het contract wat ik hierover gehad heb.

• Welk product heb je aangeschaft? Houten garage

Mooi verzorgd pakketje, vriendelijk geprijsd, snel verzonden!

Mooi verzorgd pakketje, vriendelijk geprijsd, snel verzonden!

• Welk product heb je aangeschaft? Bretels

Vriendelijke service, prachtig product

Ik heb een Famildoo City BB besteld en deze is direct vanuit Frankrijk aan mij geleverd. Van de besluitvorming (ik had wat vragen voor ik tot de aankoop overging) tot aan de levering, alles was prima verzorgd en de dienstverlening verliep prima! Toen ik nog geen Track and Trace code had ontvangen van de leverancier, nam ik contact op met Frances en zij beloofde er achteraan te gaan. Een paar uur later ontving ik inderdaad de Track and Trace code en de wagen kwam zelfs een dag eerder dan verwacht! De wagen was makkelijk en door mij alleen in elkaar te zetten en hij rijdt heerlijk! De primaire kleuren zijn schitterend en de kar klapt makkelijk en vrij compact in (hij past bij ons in ons kleine postzegel halletje, rechtopstaand tegen de muur)! Ik beveel deze winkel en deze mooie vierlingwagen zeker aan!

• Welk product heb je aangeschaft? Familidoo City BB

Nog sneller besteld dan voorzien

• Welk product heb je aangeschaft? Overtrek parkmatras

Koop ik zo'n duur ding zit er niet eens een afsluitende dop bij

Koop ik zo'n duur ding zit er niet eens een afsluit dop bij.

• Welk product heb je aangeschaft? haakaa

snel en netjes

snel en netjes en vriendelijk

• Welk product heb je aangeschaft? bretels

Mijn bestelling werd de volgende dag afgeleverd. Het zag eruit als een cadeautje! Het was een plezier om het uit te pakken. Zeker een aanrader. Snelle levering, goed en leuk verpakt.

• Welk product heb je aangeschaft? Love to dream stage 3 slaapzak

Haag 111

3930 Achel

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)