Snelle levering. Prima service.

• Welk product heb je aangeschaft? Timio

ik ben gewoon tevreden

er zijn geen onvolkomenheden of vertraging geweest. ik kreeg wat ik verwachtte

• Welk product heb je aangeschaft? poppenmeubeltjes

Snelle levering, kwaliteit

Ik zou hier de volgende keer gelijk weer bestellen. Snelle levering, product en prijs reëel en komt overeen met wat er op de site staat.

• Welk product heb je aangeschaft? Giraf speen

Goede service en leuke ontvangst

Goede service en leuke ontvangst

zeeeeeer slecht !!!!!

Artikel heel erg laat ontvangen stond 5 dagen op de website maar bij mij duurde 2 weken. In het beging ging het goed, maar toen ik het artikel terug stuurde na 2 dagen word ik echt letterlijk uitgescholden op de app. (bewijs heb ik nog steeds) . na ongeveer een maand nog steeds mijn geld niet terug ontvangen. zo te zien ben ik niet de enige die zijn geld niet kreeg .

• Welk product heb je aangeschaft? driewieler

correcte levering

het was mijn eerste levering en deze was zeer correct verlopen. Het enige nadeel is , wanneer je een pakket besteld als cadeau ben je verplicht om een extra kaartje te kopen om aan de bestelling te hangen. Het inpakpapier keuze was ook zeer beperkt. Buiten papier voor pas geboren kindjes (roze of blauw) hebben ze enkel nog bruin. Voor de rest ben ik zeer tevreden ook het extra kleine zakje thee, was zeer aangenaam.

• Welk product heb je aangeschaft? boek

Snelle levering met een leuke persoonlijke touch! Fijne service!

• Welk product heb je aangeschaft? Ergopouch Jersey slaapzak

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goede uitleg hierover per mail. Prima levering in NL via PostNL. Het product is goed en precies wat ik had verwacht, voor een prima prijs. Leuk ingepakt pakketje met een persoonlijke boodschap erbij.

• Welk product heb je aangeschaft? Ladybug opvangschaal en voedingsbh

Makkelijk en snel

Bestelling was makkelijk te plaatsen en artikel is keurig verpakt!

• Welk product heb je aangeschaft? Poedermelkbus

Mooie site, snelle levering en wst het extra leuk maakte was een persoonlijke touch bij de levering.

• Welk product heb je aangeschaft? Minikoioi slab bord en lepel groen

Helemaal tevreden!

Netjes verpakt, met persoonlijk kaartje, helemaal top!

• Welk product heb je aangeschaft? Cadeubon

Snel ontvangen netjes verpakt goede communicatie

Voor mij een aanrader. Reageren snel op berichten en artikelen snel verzonden.

• Welk product heb je aangeschaft? Sups vitamine

heel goede service

Er waren enkele dingen gekreukeld/gescheurd door het vervoer. Zonder problemen en in sneltempo hebben we een nieuw exemplaar ontvangen. Altijd en snel vriendelijk verder geholpen per mail.

Super fijn en persoonlijk geholpen!

Wat een fijne mensen werken hier! Na bestelling van een product dat niet op voorraad bleek, werd ik direct opgebeld en boden ze me een geweldige oplossing aan. Bij ontvangst van het pakket zat er een sympathiek kaartje bij én alles wordt verpakt in eerder gebruikte dozen. Heel fijn dus allemaal! Zou hier zeker nog eens bestellen.

• Welk product heb je aangeschaft? Haakaa borstkolf

Geleverd wat ik heb besteld.

Op zich goed. Jammer dat ik de bezorgdag niet kon kiezen / aanpassen. Toen datum bekend werd via mail - teack&trace wist ik al dat ik niet thuis zou zijn. Helaas moest ik het daarna zelf gaan ophalen.

• Welk product heb je aangeschaft? Luieremmer

Verzorgd en op tijd bezorgd!

Leuk cadeautje en biologisch verantwoord. Snel en verzorgd verstuurd. Bedankt!

• Welk product heb je aangeschaft? Babyboekje

Alles helemaal in orde!

• Welk product heb je aangeschaft? Speenkoord

Heel correct

Snelle levering Bedankje voor het bestellen Kortom TOP!

• Welk product heb je aangeschaft? Pluto kaasbotjes

Geen schade en rappe service

Snelle levering, goed verpakt

Het product was goed geprijsd, en snel geleverd

• Welk product heb je aangeschaft? draagzaak

Het was leuk ingepakt met een persoonlijk briefje. Het ziet er allemaal heel erg netjes uit en was snel in huis.

• Welk product heb je aangeschaft? Slabber met leuke tekst

Top, snelle levering en goede service

Top, snelle levering en goede service

Zeer vriendelijk en snel

• Welk product heb je aangeschaft? Abz boxmatras en Molton wieg

Haag 111

3930 Achel

Over De Babykraam

DeBabykraam. Babywinkel boordevol biologische, ecologische, logisch en vooral leuke babyspullen en kadootjes. De leukste winkel van .... euh ... de Wereld?? Wij, Frances & Henk vinden van wel :-)