Zeer snelle afhandeling van de bestelling , binnen 24 uur alles gergeld

Top, tot de volgende xxxxxxx...

Top bedrijf

Snelle en betrouwbare levering !

goede prijs-kwaliteitverhouding en snelle correcte levering

Ondanks verkeerde levering zeer goed geholpen.

Helaas waren er verkeerde spullen geleverd, maar dankzij de afd. service, probleemloos opgelost.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Goede prijs. Was snel geleverd. Werd goed op de hoogte gehouden van verzending. Aanrader.

Fast delivery

Orderd on Friday, arrived on Saturday. And a better prices than other shops

ruim aanbod, snelle levering

ruim aanbod, snelle levering

Snelle en goede service

Had wat besteld en de volgende dag al geleverd. Bij levering echter moeten constateren dat alles niet helemaal goed was gegaan. Heb dit kenbaar gemaakt en binnen een dag was alles geregeld/opgelost. Prima service dus!

Snel, voorradig en goede prijzen!

Originele artikelen aan goede prijzen met staffel kortingen. Ook het huismerk wordt voorgesteld maar je krijgt de keuze, er wordt niets opgedrongen.

Betrouwbaar adres

Een betrouwbaar adres die altijd doet wat zij beloven, kortom een adres waar je goed kunt kopen tegen scherpe prijzen.

super snelle levering en product werkt perfect

tweede maal dat ik deze filters bestel omwille van de prijs/kwaliteit

Snelle levering en goede communicatie

Omdat één van de producten er niet op voorraad was, kreeg ik een mail van een medewerker hierover. Dit vind ik erg netjes. Op de website stond het al, maar vind een bericht hierover top.

Verkeerde artikel gekregen

Ik heb de besrelde artikel niet ontvangen en moest contact opnemen om dit recht te zetten.

Snelle levering imitatie filters matig

Deze filters wegen de helft van originele filters

Snel, goed

Snel met reageren

We wachten af.

Vroeger al wat besteld, kreeg toen verkeerde product. Terugsturen was niet makkelijk. Nu weer een bestelling geplaatst, Een kijken hoe het nu gaat. Ik wacht het af. Michel

Vandaag besteld, morgen keurig in huis!

Het enigste min puntje was dat de kortingscode niet werkte, maar een email gestuurd en mij is toegezegd dat het alsnog verrekend wordt.

Super goede ervaringen met Waterwinkel! Duidelijke website, veel keus en snelle levering! Je wordt ook goed op de hoogte gehouden omtrent de status van je bestelling. Waren alle Webwinkels maar zo!

Stipt, efficient en overzichtelijk

Kan er wat van de prijs af?

Vlotte afhandeling van bestelling met de levering van de juiste spullen

Heel goede ervaring en beveel ik aan anderen aan.

wel betaald, maar niets ontvangen!

Wel betaald (10 febr) Nergens is een afleverdatum te vinden Nu, na 1 week nog niets ontvangen!

Ik heb goede ervaring met waterfilterwinkel.com

Ik heb de water filter gebruik en ze zijn heel goed .mijn bestelling heb ik heel snel ontvangen de volgende dag zelf ben heel blij ook netjes bezorg dankje

Vlugge levering

Goed en de goedkoopste