Ben alleen niet tevreden met de geleverde producten,gaat om de philips Calc and water filter. de aqua clean. Wat hebben wij gedaan voor activatie van dit filter? * min. 5 sec schudden voor gebruik *vullen met water en wachten tot er geen luchtbellen meer vrschijnen. *Plaatsen in het waterreservoir, uiteraard geactiveerd in onze machine *geeft aan dat er een nieuw filter geplaatst is. * na +/- 40 koppen laat dit filter geen water meer door. *nieuw filter geplaatst, zelfde verhaal! Wat gaat hier mis?

goed en snel

netjes op tijd geleverd

bevatte wat ik besteld had dus ok

Snelle levering en juiste producten. U

Snelle levering en juiste producten.

Probleemloos de volgende dag in huis

Probleemloos de volgende dag in huis

Prima snelle levering

Goed geregeld

Correct in af handeling

prima en snelle levering

prima en snelle levering

Snelle service en levering

De website was duidelijk en levering was erg snel.

Beetje slordige levering

Dit keer de waterfilters voor mijn koffiezetapparaat van jullie huismerk besteld. En die ontvang ik dan in een, veel te grote doos, maar wel zonder doosje om de filters. Dat doet mij heel goedkoop aan, een soort aankoop van een tweede keus product. Heel jammer.

Verkeerde product geleverd

Ze hebben de verkeerde geleverd

Snel geleverd, voordeliger in prijs!

Vlotte levering

Ik heb mijn product uitgekozen en is snel verwerkt en afgeleverd.

Goede service en snel geholpen

Goede service en snel geholpen

Zeer snel en efficiënt !

Ik bestelde een onderdeel van een koelkast, na 10n min had ik al een bevestiging dat het klaar voor verzending was en nog een uur verder kreeg ik van Post NL een bevestiging dat het aangemeld was. Zeer goed georganiseerd en snel, en telefonisch ook goed bereikbaar voor vragen ECHT TOP! kunnen veel webshops nog wat van leren.... Een tevreden klant Andre

ALLES VERLIEP HELEMAAL GOED

KREEG CONSTANT UPDATE DOOR

Snel geleverd.

Prima snelle levering

Heb vaker besteld bij Waterfilterwinkel en ben erg tevreden

Prima prijzen. Binnen een paar dagen in huis.

snel en redelijk qua prijs

bestelling was snel geleverd en prijs was goedkoper vergeleken met sommige andere verkopers

Snel en goed geleverd

Zeer goede service