Mooi product en snelle service

Eindelijk een geen lek-zadel

Mijn Veloretti ziet er met dit leren stoere zadel weer een stuk chiquer uit. Daarnaast is een natte kont door een lek zadel verleden tijd. De fiets was niet geveerd en door de veren in het zadel is een rit over hobbels iets aangenamer. Al vermoed ik dat de veren nog wel iets soepeler lopen bij langer gebruik. Geldt ook voor het leer in het zadel vermoed ik. Is nog even afwachten.

De gekozen pakketdienst, kan het gevraagde levertermijn niet na komen.

De gekozen pakketdienst, kan het gevraagde levertermijn niet na komen. Ga over naar een andere pakketdienst. Daarom geef ik 3 sterren. Het product verdient wel 5 sterren.

Snel geleverd , overzichtelijke website

Bestelling prima verlopen en goed origineel product!

Makkelijke website en mijn vraag snel beantwoord. Goede prijs/kwaliteit en degelijk verpakt. Al met al een zeer goede ervaring.

Prima product en past op zadel

Nog niet geprobeerd ndt regen.

Duur maar ziet er goed uit!

De producten zijn van hoge kwaliteit.

Snelle verzending

Snelle verzending, product helemaal in orde

Mooi en snel

Goed en mooi

Correct ontvangen

Past goed

Snelle levering prima service.

Alles oke

Alles oke

De kers op de taart….

Het zadel maakt de fiets helemaal af. Veel comfort en het ziet er geweldig uit

Gemakkelijke bestellen , snel en correct geleverd

Gemakkelijke bestellen, eb=n vervolgens snel en correct geleverd

Het gevraagde is geleverd.

snel en goed geleverd, maar....

Bij het afrekenen stuitte ik op een toeslag als ik met creditkaart zou betalen. Dat mag al jaren niet meer.

juiste afwerking en correct

Nog niet echt lekker

Na 2 weken is het moeilijk te zeggen of ik tevreden ben met de zadel. Zadel is nog niet in vorm en doet nog zeer op de zitbotjes als ik fiets.

heb niets ontvangen

Ik heb nog steeds niets ontvangen en hoor ook niet meer van dit bedrijf

Netjes

Perfect en snel geleverd

Netjes en op tijd geleverd.

Oké

Duidelijke omschrijving. Prima afhandeling .

de bestelling ging goed en was netjes op tijd geleverd. het zadel staat goed bij mijn fiets

Zadels op deze manier via internet verkopen werkt niet

De aanschaf van een zadel voor lange afstands fietstochten is een weg met vallen en opstaan. De enige manier om uit te vinden of een zadel "past" is om ermee te fietsen. Het zadel wat ik kocht paste niet. Slechts 60 km had ik nodig. Maar toen kon het zadel toch echt niet terug genomen worden vanwege hygiënische redenen. Wat een bullshit en lekker makkelijk om je achter te verschuilen. Je zou ook kunnen zeggen, we nemen het zadel terug en beoordelen dan of hij nog weer in de verkoop kan. Was ik maar niet eerlijk geweest en gezegd dat ik de kleur niet mooi vond. Geen brooks meer voor mij

Dovenetelstraat 25

3053JD Rotterdam