Duidelijke website, snel geleverd. Prima spullen.

Piekfijn

Mijn bestelling kwam heel snel in een keurige verpakking toe.

Erg goede service en snelle levertijd Niks op aan te merken

Altijd goed

Goed en duidelijk

Vlot en goede kwaliteit

Vlotte levering en snelle reactie nav mail

Product zoals omschreven, verpakking ridicuul

De 6 kleine magneetjes konden beter in een envelop gestopt worden dan in een doosje met opvulmateriaal. Dan kan hij tevens gewoon in de brievenbus. Erg overdreven zo.

Everything fine and perfect - Thanks a lot

Everything fine and perfect, quick processing and distribution - Thanks a lot

Ik ben een tevreden klant.

Ik heb in de de laatste 10 dagen per internet tweemaal een product bij Geodox besteld, namelijk een verlenging van mijn Premium-lidmaatschap en een Travel Bug. Tevens heb ik hiervoor een prettige telefonisch contact gehad. Beide producten zijn correct en op tijd geleverd. Ik ben een tevreden klant.

Snel en netjes

Alles was makkelijk te bestellen, goede uitleg en snelle service. Top.

Snelle levering. Goede communicatie. Goed verpakt.

uitstekend

Een paar kleine dingetjes besteld, en de volgende dag al binnen, als brievenbuspakketje netjes verpakt

Supersnelle levering

Supersnelle levering en goed materiaal.

Alles goed geregeld: het bestellen, het verzenden en het bezorgen.

fijne producten voor elke cacher

Ik had een nieuwe stempel nodig, een pen, vulling en nog wat kleinigheden en daarvoor kun je prima terecht op geocachingshop.nl Snelle service en puike kwaliteit!

snelle levering, maar waarom zo'n grote doos

snelle levering, maar waarom zo'n grote doos

Mijn eerste bestelling. Uitstekend.

Ben sinds een paar dagjes met geocaching bezig. Nog alles goed lezen en bestuderen. Mijn eerste aanschaf is een magneet. Benieuwd welke caches ik allemaal ga opsporen. Nieuwe uitdaging voor mij. Heb er veel zin in. Dus de bestelling en bezorging zijn perfect uitgevoerd. Nog veel dank. En zekers tot ziens.Kullie ook succes met alle werkzaamheden.

Super leuke accessoires van geocaching, ga zeker vaker iets kopen voor mijn moeder!

Snelle levering, prima verpakt, erg tevreden.

Het bestellen ging makkelijk, ik had het product snel in huis. Het was netjes verpakt en de instructies voor het gebruik waren duidelijk. Kortom ik ben zeer tevreden!

Correcte levering van het bestelde.

Her plaatsen van de bestelling ging niet zo vlot daar het toevoegen aan het winkelmandje niet altijd lukte en éénmaal toegevoegd moet je terug naar de pagina vanwaar je komt. Je kan niet gewoon verder winkelen. Betaling, opvolgen en levering bestelling prima in orde.

Service

De levering was niet geheel naar wens. Dit werd uitstekend gecorrigeerd Betrokkenheid en even een telefoontje geeft direct aan dat het een goed bedrijf is

Zeer goede service

Mijn bestelling werd zeer snel geleverd. Helaas ontbrak er iets en dat werd na een mailtje direct nageleverd. Ik heb vaker iets besteld bij Geocachingshop en ik heb altijd goede ervaringen gehad. Vijf sterren dus!

Snelle levering en prima service

Bestelde werd snel geleverd, alleen helaas door de pakketdienst op het verkeerde adres afgeleverd. Na contact met geocachingschop was het pakje snel achterhaald, super service en nogmaals dank daar voor.

Snel

Bestelling super snel geleverd. Dank jullie wel

Perfecte en snelle service.

Geen enkel minpunt te vermelden

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA