Perfecte en snelle service.

Geen enkel minpunt te vermelden

Snel en goed geleverd

Ale materialen zijn zoals omschreven en snel geleverd

slechte levering door DPD

Hoi. Ik ben totaal niet te spreken over de levering van DPD. De levering ging normaal Zaterdag 17/08 geleverd worden. Pakjes kunnen bij ons in de gang onder de trap geplaats worden. Er bleek een probleem te zijn met het adres, wat niet het geval was. Ik heb dezelfde gegevens invoerd, en de levering zou dan vandaag 21/09 plaatsvinden. Nu krijg ik een mail dat DPD ons gemist heeft terwijl er heel de voormiddag iemand thuis is geweest. Nu moet ik het pakket zelf afhalen in een afhaalpunt. ik heb verzendkosten betaald om het pakket tot aan de deur te laten leveren, Niet om het zelf af te halen. Mvg Dennis

Snel geleverd.

Mijn bestelling werd snel geleverd.

Gewoon goed geholpen.

Een correcte en snelle levering .

snel klaar, zo hoort dat!

x

Makkelijke gebruiksvriendelijke website. Snelle levering.

Prima ondersteuning

We hadden een paar tegoedbonnen en we konden er maar 1 inleveren in de webshop. Na contact met geochachingshop werden de bonnen gecombineerd tot 1 bon en konden we alsnog bestellen met de volledige waarde! Dank voor de service!

Super snelle bezorging

Net pakketje, mooie artikelen en super snelle bezorging

Snelle en perfecte service.

Zelf tijdens vakantiemaanden snelle aflevering.

Easy, quick, simple, speedy delivery

Easy to order. Easy to pay, and fast delivery

geweldig heel vlotte service

goede en snelle levering ,bedankt

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Snel en correct

Goed en snel service.

Goed en snel service.

Zéér vlot, correct.

Kwaliteit, snel, correct en gemakkelijk.

Prima webshop

Snelle en goede levering

Super snel en zorgvuldig.

Heel snel en netjes afgehandeld.

Wat ik heb besteld kreeg ik snel

Snelle verzending

Leuke geocache producten op een plek

Ik vond het vooral fijn om verschillende geocache producten op een plaats te kunnen bestellen, dan hoef ik het niet zelf bij elkaar te zoeken. Snel geleverd ook!

Uitstekende levering

Mijn producten (een trackeble en een pin) waren goed verpakt en werden snel geleverd. De producten zien er netjes en onbeschadigd uit. Door de bubbeltjes folie blijven de producten mooi tijdens verzending

Eenvoudig te bestellen via overzichtelijke website. Levering op tijd.

Snelle levering, overzichtelijke website met veel keuze

Snelle verzending Prima service.

Snelle levering en goed geholpen!

Alles snel geleverd en vriendelijk, goed en snel geholpen via mail met de klantenservice.

Uitstekende service en snelle levering

Foutje gemaakt met bestellen door zelf niet goed te lezen Direct en mail erachteraan gestuurd waar snel op gereageerd werd waardoor de juiste sticker toch werd Verzonden. Kwaliteit is zeer goed

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA