Wordt altijd netjes en snel geleverd

Vaak al besteld , dat wordt altijd netjes, compleet en snel geleverd. Bij artikelen die op maat gemaakt worden staat altijd een verwachte levertijd, altijd binnen dat termijn geleverd. Goede spullen

Snel, accuraat, goede kwaliteit

Bestelling arriveerde al de volgende dag, was precies wat ik besteld had en van goede kwaliteit. Enige opmerking: had iets kleiner verpakt kunnen worden, zodat het wèl door de brievenbus zou passen.

Geweldige uitvinding tot passie verheven

Sinds 2014 beleef ik bijna dagelijks enorm veel plezier aan onze hobby. Het zoeken, vinden en loggen en het leren kennen van andere mensen blijft leuk. Fietsen, lopen en ontdekken van nieuwe plekken steeds een belevenis.

Alles zoals het hoort

Degelijke producten, snel geleverd.

Hier kunnen andere online winkels van leren !

Een overzichtelijke site met een snel overzicht wat er met besteld pakketje gaat gebeuren en geleverd zoals beloofd, top.

No problems

I bought the magnetic tins. They could possibly be better with stronger magnets, they do 'stick' to steel but not with a particularly strong adhesion. Otherwise OK.

niet compleet

gebelt en krijg als antwoord stuur maar een mail, daarna zonder enige reactie toch het ontbrekende deel gekregen

Snelle levering en een goed product, gewoon TOP dus.

Leuk en afwisselend

snel en klantvriendelijk

bestelling was niet goed ingevuld, maar kreeg direct bericht en kon het via mail corrigeren, levering daarna zeer snel

Site is prima, bestellen gaat makkelijk en er word snel geleverd

Besteld, bevestigd en snel ontvangen

Uitstekend.

Vlotte levering, goede kwaliteit.

super shop

alles bestens, wir bestellen gerne hier

Snel verstuurd door Geodox, helaas maakte DPD er een zooitje van. Hadden deze weer teruggestuurd, maar Geadox heeft deze weer verstuurd en is toen wel aangekomen. Goede en snelle service

correcte service

Snel, vlot en zoals besteld.

Geen gedoe en snel

Snelle en correcte service.

Het bestelde woord snel en correct afgeleverd en de goederen voldoen aan mijn voorwaarden.

Snelle en goede levering

Het is heel fijn dat alles supersnel geleverd is. Bovendien krijg ik steeds bericht over het verloop van het bestellingproces. Op de website is het ook makkelijk om snel te vinden wat je zoekt.

Uitstekende webshop

Ruime keuze en alles snel geleverd

Goede service en communicatie. Mooi assortiment.

Het is nu de 4e keer dat ik besteld heb bij deze shop. Blij met de service, de communicatie en het assortiment. Dank jullie!

Helemaal goed

Een hele snelle levering en alles keurig verpakt.

Een zeer snelle levering en alles keurig verpakt. Ik kon mijn zending stap voor stap goed volgen.

Mooie kwaliteit portemonnee

Laat geleverd, kwam door DHL met ingreep van Geodox toch nog optijd voor de vakantie! Dank!

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA