Snelle en correcte levering!!!!

Na enig zoeken, gevonden wat ik zocht. Prijs/kwaliteit correct!!!

Goede webwinkel

Bestellen ging eenvoudig. Bestelling werd binnen dag verzonden.

Snelle levering, dank je.

Snelle levering, dank je.

Prima de luxe. Niets op aan te merken

De volgende dag na mijn bestelling had ik de artikelen al binnen.

Alles netjes en op tijd geleverd.

snelle levering prima materialen

Snelle,goede levering

De bestelling was snel en vlot binnen. Goed te volgen ook via dpd. Magneet stok van goede kwaliteit.

Zeer snelle en goede levering

Was sneller dan verwacht,en alles precies zoals verwacht

vlot alles gekregen.. wordt er hebberig van..!

Snel en goed.

Zoals ik gewend ben, Snelle service en goede waren. Prima dus!!

Snelle levering!

Snel bestelt en een erg vlotte levering!

Mooie producten en zeer snelle en zorgvuldige verzending; een aanrader!

perfect

een heel vlugge en verzorgde levering!!!!!

Zeer snelle service

Op zondag een bestelling gedaan en deze werd dinsdag al geleverd.

goede ervaring snel geleverd

Prima niets mis mee

zie boven

Superfijne ervaring! Na even over en weer met de mail betreft een aanbieding en de verzendkosten die dan weer duurder werden…daarover uitleg gehad (toch jammer voor mij). Was de bestelling zo binnen! Even telefonisch contact gehad en was ook blij dat ik gelijk te woord ben gestaan!

prima producten, snel geleverd

Op maat gemaakt producten prijzig maar van goede kwaliteit. Snel geleverd.

Duidelijke site , snelle levering

Makkelijk te bestellen en betalen. Vlot geleverd.

Goede communicatie. Fijne winkel

Zo als jaren

Zo als jaren heb besteld en zelf persoonlijk afgehaald hebt , en zelfs Een zij dit tot nuenen thuis brachte. en 2023 DPD dienst. - Meestal snel verzonden. - Hoodie en Tshirt of ander Personal edit naam en druk duurt wat langer, dat kan ook niet anders. - Prijs Kwaliteid Redelijk tot goed. - Verzendkosten hoog, ( Ligt aan DHL,DPD, TNT post ect ) zij zijn duur ligt niet aan de Geocaching shop. De Pakketdiensten en TNT post zijn het probleem. De nieuwe Hoodie met me oude TB nummer is goed gemaakt dit keer weet, de eerste druk geel. Hoodie zelf voelt duner aan dan 1e, maar zit beter, en voelt beter aan. Enige twee gemis zijn -A Goecaching Paspoort zo als de duitse shop aanbied ausweis. met track code erop Geoversand24 de (Marly kijk er eens na voor NL BE) - Bodywarmers met TB code achter als voor, Na google zie ik niemand dit aanbied. dus Marly zou zegen grijp je kans als de alle eerste shop dit aanbied ik ben de eerste die het koopt. vooral als veel buiten en binnen zakken zijn net als een jager/viser bodywarmers. met of zonder Kamo bedankt weer voor de service. Groet (ex Golden Dragon ) TV tulpenland. Nuenen

Had niet verwacht dat mijn stempel zo snel klaar zou zijn.

Vandaag besteld, morgen in huis

Ene dag besteld, de volgende dag in huis. En dat voor een gepersonaliseerd item, top!

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA