Uitstekende service en snelle levering

Foutje gemaakt met bestellen door zelf niet goed te lezen Direct en mail erachteraan gestuurd waar snel op gereageerd werd waardoor de juiste sticker toch werd Verzonden. Kwaliteit is zeer goed

Prima producten, snelle levering

Ik kon goed vinden wat ik zocht op de website. Duidelijke omschrijving erbij. Snelle levering en netjes verpakt.

Slecht

Hoi Een week geleden wat besteld nog steeds niet binnen. Ik weet dat dit deels bij PostNL ligt, maar dit versturen jullie dit zonder track and trace dus wij postnl en ik kunnen nu nergens zien waar mijn bestelling blijft. Dus voor de volgende keer? Geef de bestelling een Track and Trace mee. Dan kunnen we kijken waar de bestelling is op dit moment.

Keurig verpakt en snel verzonden

Keurig verpakt en snel verzonden.

Super dienstverlening

Zeer tevreden met mijn aankoop en contact met de klantendienst, dewelke erg behulpzaam is.

Mijn bestelling lag de volgende werkdag in de bus.

Gerne wieder =)

Schneller Versand, alles ordentlich verpackt. Danke!

heel goed

Ik ben super blij met wat ik besteld had, correcte levering, wel iets op zich laten wachten, maar dat is zeker niet erg. Het textiel is wel niet van het grootste, maten zijn aan de kleine kant. Maar wel goede kwaliteit!!!

Keurig verpakt.

Mooie logboekjes.

Bestelling snel verwerkt, makkelijke site,netjes verpakt

De bestelde goederen op tijd en in goede orde ontvangen.

We hebben enkele attributen besteld en deze werden netjes en goed verpakt geleverd.

Fikk hva jeg bestilte

Orderen ble raskt og effektivt effektuert.

• Vil du anbefale oss? Ja

Altijd goeie producten

goed spul, snel bezorgd en redelijke prijs

ik ben zeer tevreden

Medenken, snelle afhandeling en prima service!

Ik was op zoek naar een product maar dat vond ik alleen via een Amerikaanse site. Gelukkig konden zij het ook bestellen! Voor een product wat tijdelijk niet op voorraad was bleek een perfect alternatief aanwezig :) Super tevreden (zoals altijd..)

Correcte bestelling-levering

- duidelijke website - vlotte manier van bestellen - zeer goed assortiment - correcte prijsstelling - correcte levering

Overzichtelijke site, makkelijk te vinden wat ik zoek. Snel geleverd.

Zoals gewoonlijk, perfekte uitvoering en levering

idem

Mooie en duidelijke woodies en snel geleverd.

Leuke hebbedingen voor geocachers

Heb enkele spulletjes besteld op deze website voor mijn papa, die een fervente geocacher is. Spullen zijn van goede kwaliteit en de levertijd van elk item staat vermeld op de pagina. Deze krijg je dan ook nog eens te zien in de bestelbevestiging. Alles zat mooi samen in één pakketje. Zeer tevreden van deze aankoop.

Mooi T-shirt

Snel

Snelle levering en goed te volgen. Het is wel wat prijzig.

Ongecompliceerde bestelling en levering

Zie vorig invulvak

Super snelle levering

Fijne site om te bestellen en een super snelle levering

Prima ervaring met Geocaching shop

Makkelijke overzichtelijke site. Snel kunnen bestellen en bestelling binnen 2 dagen in huis. Heel fijn want ik had het snel nodig omdat het een cadeautje was en ik weer eens laat was met iets te bedenkenen te en te bestellen. Dank en tot de volgende bestelling!

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA