Geode service en snelle levering

Ik heb hier al vaker besteld en krijg het snel geleverd ook als er wat mis gaat bij bestellen en je belt wordt het snel verwerkt tot service

Snelle levering.

Duidelijke en informatieve site. Na tel. contact werd mijn vraag beantwoord. Snelle levering en product in orde. (TB-srlticker met persoonlijke code)

Snelle, goede service!

We hadden 2 nieuwe stempels nodig. Uitwerking met zelf te kiezen opties was duidelijk van opzet. Vervolgens vlot bestelproces met uitstekende feedback van status van deze order. Enkele dagen later geleverd. Zeer tevreden over aankoop, een aanrader!

Toppie

Duidelijke side,snelle levering.

zeer goed

Snel, accuraat en professioneel!

Correcte vlotte afhandeling van mijn bestelling

Snelle opvolging van de bestelling en bij elke stap een mailtje als bevestiging waar uw bestelling op dat moment is.

Zeer snelle levering

niet te geloven hoe snel het bij mij thuis was. Ook heel goed en veilig verpakt.

Prima netjes op tijd verzonden.

De artikelen mooi optijd binnen gekregen en netjes verpakt

Snelle en goede service

Fijne winkel

Buitengewoon ...

Zééér vlugge en correcte levering... Kan onmogelijk beter zijn!

Veel keus

Veel keus, makkelijk navigeren op webshop en vlotte verzending.

Bestelling netjes geleverd. Was een probleem met de bestelling bij vervoerder dpd en dit is netjes door geocachingshop opgelost.

Goede shop hebben veel spullen voor de hobby

Goede shop met veel producten voor de hobby

Levering zoals verwacht en op tijd

Levering van de juiste producten binnen gestelde termijn en in één verpakking zonder onnodig verpakkingsmateriaal

Supersnelle service. Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmorgen afgeleverd. Blij mee!

De geleverde producten zijn van een goede kwaliteit en snel in huis.

Alles keurig op tijd geleverd

Alle persoonlijke ontwerpen zijn goed over gezet. Woody & stempel.

Izvrsno iskustvo

Lako naručeno i sve je brzo stiglo u odličnom stanju.

• Biste li nam preporučili? Yes

snelle, correcte levering

snelle, correcte levering

Snelle en correcte levering

Vlotte afhandeling

Bestelling super snel geleverd en via track en trace goed te volgen. Vriendelijke communicatie

Heel snel geleverd.

De bestelde artikelen waren er razend snel , enigste nadeel vindt ik dat de bezorgkosten erg hoog zijn sommige dingen kunnen n,l ook in een gewone envelop gedaan worden zodat de verzendkosten goedkoper kunnen. Verder alles naar wens.

Service gericht.

Bij ontvangst was de bestelling incompleet. Tijdens telefonisch contact werd excuus aangeboden en het missende gedeelte gaat nu alsnog gemaakt en opgestuurd worden

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA