Mijn bestellingen worden altijd heel snel verwerkt en geleverd.

De website is heel overzichtelijk. Ik kan snel vinden waar ik op zoek naar ben. En bestellen is eenvoudig en wordt heel snel verwerkt.

Net geen 5 sterren.

Geen 5 sterren omdat ik het maken van een Personal Tag niet makkelijk vond om versturen. Veel onduidelijkheid en achteraf had ik nog iets niet meegestuurd! Maar het resultaat was echt super mooi!

Snel geleverd.

Prima service. Duidelijke website, vorige keer misverstand bij bestelling maar dat is toen super snel opgelost. Daarom weer terug gekomen voor deze bestelling. Top!

Mijn bestelling werd snel en juist geleverd

Ik bestelde twee gewone en één oplaadbare (9-volt) batterij, die keurig binnen enkele dagen werden bezorgd.

een site voor de echte geofan

hier vind je alles waar je als GEOfan blij van wordt( van woodie tot rugzak ) . Veel keuze voor een redelijke prijs. Snelle levering

Mooie snelle service

Snel in huis

artikelen oké, levering een flop

Na verschillende mails en telefoongesprekken werd het artikel in de buurt geleverd, niet op het gevraagde adres maar wel in een afhaalpunt

Efficiënt

Overzichtelijke website Groot assortiment Afgestemde verpakking Snelle levering Goede informatie van de bestelling en levering

Snel, efficient, kwaliteit

Goede spullen, zoals verwacht. We hebben al vaker besteld, dus geen verrassing. Kan niet beter! En nog een extra TB erbij, die waarschijnlijk niet meer zo actueel meer is (kerst). Maar toch heel leuk.

Snelle en correcte service

Reeds jaren klant, steeds tevreden

Perfecte service

Zeer tevreden van de snelle levering na bestelling.

Op de site heb ik vlotjes gevonden wat ik zocht. Bestellen en betaling ging ook goed. Mijn bestelling is goed verpakt aangekomen. Hier ga ik nog weleens winkelen!

Zeer tevreden. Goede service

Zeer mooie en goede spullen, en ook snel geleverd ondanks dit fout ging. Dit kwam door de bezorgdienst die het pakket verkeerd had bezorgd. Geocachingshop heeft zeer goed meegeholpen om te achterhaken wat er met het pakketje is gebeurt en is 2 dagen later terug gevonden. Dus ik ben zeer tevreden en zal zeker in de toekomst weer bij Geocachingshop bestellen.

vlotte levering

goede hulp tijdens bestelling

Snelle en accurate levering

Prima keuze en snelle levering. Ook accurate bestel/lever informatie. Jammer dat de kersttrackable er niet bij zat.

Betrouwbare shop

Levering, afhandeling is perfect.

Snelle en nette verzending

Mooie producten en snelle en nette verzending

Mijn bestellingen komen altijd goed verpakt en op tijd. Goede service en altijd correct. Ook bezoeken in de winkel zijn altijd prima met goede tips en ideeën

correcte service

leuke producten naar ieders zin !

Goede en snelle service

Mijn bestelling werd snel geleverd.

Mooie en handige transparante buis met goede afdichting

Ziet er dik in orde uit

Goede uitleg gehad

Zeer vlotte levering!

Zeer vlot geleverd, correct gegraveerd! Track&trace geeft niet altijd de actuele situatie, met een telefoontje snel duidelijkheid!

Leuke website

Leuke website om geo producten te kopen en snelle levering.

Alles goed geregeld

Na e mail contact alles goed en duidelijk

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA