Snelle levering. Alles in orde!

Alles voor Geocaching

Op zoek naar de benodigdheden voor mijn eerste te plaatsen cache, kwam ik hier uit. Heel overzichtelijke shop, fijn kunnen bestellen en snel thuis bezorgd gekregen. Top!

Leuk aanbod

Alles vlot ontvangen

Geen pakje geleverd en achteraf toch gezorgd voor goede afloop.

Prima melding van pakje dat onderweg is. Ook geleverd zou zijn maar ... 'geen' pakje gehad. Ik was de leverperiode thuis dus dat kan 't probleem niet zijn. Fout zat bij leverancier. Vorige bestellingen liepen altijd prima. Achteraf heeft men ervoor gezorgd dat het 'verloren' pakje toch terecht kwam waarvoor dank. Een voorbeeld van klantenservice. Bedankt

Ik werd persoonlijk opgebeld omdat er twijfel was over de bestelling...goede en snelle service

Producten zoals omschreven.

Snelle levering, producten zoals omschreven en een leuke trackable erbij gekregen. 100 procent tevreden.

Producten zoals omschreven.

Correcte, snelle levering

DOBRÁ

Jako nový zákazník jsem si objednal vybrané zboží, které dorazilo překvapivě rychle a v pořádku. Mohu jen doporučit všem. Děkuji.

• Doporučili byste nás? Ano

Heel lang moeten zoeken om kadobonnen te kunnen ingeven.

Uiteindelijk heeft de site beheerder alles kunnen ingeven en kon ik mijn gekochte stukken ontvangen. Eind goed, al goed.

Heel snelle en correcte levering

De hele site is overzichtelijk ingedeeld. Bestellen is een fluitje van een cent Levering gebeurde heel snel en correct.

Heel snelle en correcte levering

Prima geleverd. Keurig binnen de gestelde levertijd (gaat om stempels). En een leuke attentie erbij ivm Kerst!

Geen prebleem gehad

Snelle en vlotte levering

Geen problemen gehad

Alles vlot en snel geleverd.

Het was onze eerste bestelling, zeer tevreden !!!

Idem

Het was onze eerste bestelling, zeer tevreden !!!

Idem

Perfecte service en razend snelle levering.

Hoe snel de levering is terwijl er nog moest worden gegraveerd

heel goed, duidelijk en snel

duidelijk, snel en goede afhandeling

Heel snelle levering

Ene dag besteld, volgende dag bezorgt.

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA