Niets ontvangen !!

Op 29/11 een kadootje besteld voor Sinterklaas maar tot op heden niets mogen ontvangen !! Levertijd is veel te lang !!

Niets ontvangen !!

Trui prima, levertijd lang

Ik had een duurdere verzendoptie genomen, zodat het sneller verstuurd zou worden, maar dat bleek niet te bestaan voor de trui die in besteld had helaas. Daar kwam ik pas achter toen het niet (snel) verstuurd werd. En toen werd de levertijd van 5-10 werkdagen helaas 12 werkdagen. Maar de trui is prima, je moet het alleen niet snel voor een verjaardag in huis willen hebben.

Ook deze keer weer een vlotte levering en goed verpakt.

Tevreden van de snelle levering, en van de meeste produkten.

Ik ben zeer tevreden van de meeste produkten, ook van de snelle en correcte levering. Een klein minpuntje was de opdruk op onze woodies, die van onze afbeelding had iets zichtbaarder mogen zijn, je moet goed kijken omdat het er zo fijn opstaat. Mvg. Polderrat

Vlotte bezorging

Goede site. Makkelijk bestellen en betalen. Artikelen snel bezorgd

Hele goede ervaring gehad en communicatie. Wij moesten een nieuwe tb alleen de code hadden we al en met wat mailcontact is het gelukt. Vriendelijke medewerkers en goede service!

Fijn geregeld

Het was voor het eerste dat ik een bestelling heb gedaan om me buiten het zoeken ook te verdiepen in het maken van een geocache. Ben nu ook wel nieuwsgierig wat voor werk dit gaat opleveren.

Voldoet aan de verwachtingen

Ideaal formaat voor de geocache

SUPER

al dikwijls iets besteld, altijd super in orde.

supersnelle levering

Nadat onze cache geript was, hebben we een nieuwe besteld. Deze werd supersnel geleverd waardoor onze cache weer vlug online was!

Super goed

Raad iedereen deze site aan

Goeie ervaring

Uitgebreide informatie over een uitgebreid gamma van mooie geocache attributen.

Een zeer prettige en snelle aankoopervaring. Ik raad ten zeerste aan om bij dit bedrijf te kopen. A very pleasant and fast purchasing experience. I highly recommend buying from this company.

Fast and reliable!

Very fast delivery and good quality!

Levering netjes volgens afspraak

Wel jammer dat er geen code bij twee van de drie travel bugs zaten. Gelukkig vrij snel gevonden dat je die ook op de site kunt opvragen. Verder netjes verpakt en geleverd volgens de gestelde termijn.

Zeer snelle levering

De dag na de bestelling was alles in huis. Sneller dan het licht dus. Ook de kwaliteit van de bestelde goederen is super goed.

Zeer snelle levering

Zonder meer goed

Bestelling was gemakkelijk te plaatsen. Snelle levering met een goede verpakking. en alles werkte naar behoren.

Met Sinterklaas in zicht wat geocache spullen bestellen. Snel en compleet in huis.

vlotte service

Super content des produits . Très très déçu par DPD

Content des produits. Très déçu par la livraison DPD

zoals gewoonlijk.

Snelle, goed service

Sehr zufrieden mit Geodox

Meine Bestellung wurde zur vollsten Zufriedenheit ausgeführt. Die bestellte Softshelljacke entspricht meinen Erwartungen an Qualität und Ausführung. Für einen personalisierten Artikel war die Lieferungzeit okay. Die Zustellung erfolgte genau im vorgegebenen Zeitfenster. Danke!

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA