Snelle levering. Top!

Snelle levering en uitstekende kwaliteit van producten. Aanrader!

Pakket goed en correct afgeleverd

Pakketje zou al een week eerder geleverd zijn volgens de site.

Niet enkel snel...

Niet enkel snel, maar ook wat men verwacht. Prima service!

Snelle levering. Echter kregen we niet de juiste logstempel. Even bellen/mailen en dit werd supersnel hersteld! Goede service!

Mooi gemaakt en snel gelevert.

Gewoon geweldig

Zeer oplettende en meedenkende medewerkers. Kan niet anders dan de volle waardering geven.

Ik heb al een paar keer wat besteld en heb het altijd snel binnen! Groetjes Jacqueline aka GC_Liene

Leuke winkel breed assortiment

Leuke winkel breed assortiment. Communicatie over levertijden mag iets duidelijker en actiever.

Zoals het hoort

Ik heb via de shop een Travelbug gekocht en deze is netjes opgestuurd en in mijn brievenbus gedeponeerd. Verder kan ik er niets over vertellen :-)

Snel en correct geleverd

On-line besteld en binnen een paar dagen perfect geleverd.

Prima service van begin tot einde

Nadat ik mijn naam door gegeven had voor personalisatie was de bestelling snel geleverd .

Een keer zelf in de shop geweest en een keer een online bestelling.. Super snelle levering en service bij een vraag adhv de aankoop. Zeker aan te bevelen, evenals een kijkje in de shop!

Vlot en netjes geleverd.

Mijn eerste bestelling maar denk niet de laatste. Alles werd netjes en snel geleverd. Ook op de site was alles goed te vinden.

Prima in orde en netjes verpakt

Artikelen waren prima in orde en netjes verpakt

Snelle levering, alles super van kwaliteit

Leuke stempel. Gemakkelijk zelf te ontwerpen

Leuke stempel. Gemakkelijk zelf te ontwerpen

Wacht nog op me pakje

Vorige week besteld nog niets is huis. De bezorger van dpd zegt hem achter te hebben gelaten echter heb ik niets aangetroffen. Contact gelegd met de klanten service en zeer snel een reactie gehad. Ze gaan het uitzoeken. Helaas dus nog steeds geen bestelling ontvangen.

Fast oversea shippping

Friendly, fast response time, overall wonderful to do business with.

Snel geleverd.

De uv lamp was goed verpakt, thuis batterijen geplaatst en hij doet het uitstekend.

Goede service, snel geleverd

Super goed en vlug geleverd

Goede winkel

Snelle levering en verwacht resultaat

Snelle levering en tevreden met de bestelling.

vlot en goed geholpen

mijn inktkussen was doorlopen, na bellen meteen iemand aan de lijn en kreeg een nieuwe en ook met de tb had ik een vraag en ook meteen goed geholpen

Groot assortiment en snelle levering

Groot assortiment in artikelen voor de 'geocacher'. De keuze is reuze! Zeer uitgebreidde informatie over bestel- en leveringsproces. Snelle verzending.

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA