Grote keuze en snelle levering en stevig verpakt

PRIMA EN SNEL GELEVERD

HEB WOODIES BESTELD MAAR HELAAS BEN IK NIET HELEMAAL TEVREDEN VIND ZE TE ONDUIDELIJK GEWORDEN DE LIJNTJES ZIJN TE DUN WEET NIET OF DAT AAN MIJN ONTWERP LIGT ' MAAR VINDT DAT WEL JAMMER.

Vlotte levering

Veel keuze. Makkelijk besteld en vlot geleverd.

Goed contact, goed alternatief geboden

Fenix LD 30 besteld, die bleek een hele lange levertijd te hebben. Vervolgens gemaild om contact op te nemen en netjes teruggebeld met een voorstel voor een alternatief: Fenix E30R. Lamp bevalt goed. Kortom, prima product en netjes afgehandeld door de klantenservice!

Altijd goede en snelle service. Ook de opdruk op het T-shirt met de geocache teamnaam werd snel geleverd. Alleen de bezorgservice van DPD waar men gebruik van maakt, is niet altijd even betrouwbaar. Dit keer wel op de juiste tijd bezorgd maar heb het ook wel eens anders mee gemaakt.

Nette en snelle levering

Precies gemaakt zoals mijn wens was

Prima levering

Alles is in goede conditie geleverd. Ook binnen de vermelde tijd.

goede en snelle levering

geen problemen met levering

Snel geleverd !

Voor ik bestelde al per email.goed contact gehad. Na bestellen was de stempel er sneller dan dat ik had verwacht. Fijn!

snelle en goede levering

Na de bestelling te hebben geplaatst, twee dagen later in huis. Goed verpakt en schadevrij. Toppie!!!

Supersnelle levering en mooi product dat gegraveerd moest worden.

Bestelling geplaatst en 2 uur later al melding dat deze aangeboden werd aan pakketdienst. DPD kwam langs op moment dat wij niet thuis konden zijn, maar inmiddels is de bestelling binnen.

Vlot bestellen en levering binnen aanvaardbare tijd.

Bestellen en betalen gingen uiterst vlot.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering.

Zeer tevreden.

Ben tevreden over de bijgeleverde info ,voor gebruik van het aangekochte product. Bedankt Willy.

Zeer fijne service

Gaf goede hulp bij de aanvraag van een duplicaat.

Fantastic

Great choice of products. Well packed and delivered quickly

Prima product, snelle levering

Degelijke materialen, prima prijs. Mijn aankoop werd erg snel bezorgd!

Zeer snelle levering

Duidelijk en snel geleverd.

Bestelling was duidelijk, snel geleverd. Foutje van DPD werd snel, na een mailtje, door Geocachingshop behandeld en rechtgezet!

Super assortiment met snelle levering

's Ochtends een bestelling geplaatst welke ik de volgende dag al in huis had. Super fijn, ik kon er direct mee aan de slag.

Snel ontvangen

Koop hier met regelmaat mijn spulletjes. Altijd snel ontvangen. Wat wil je nog meer?

Super vlot.

Vrijdag besteld en zaterdag in huis .meer moet dit niet zijn .top top

heel goed

heel goed

Snel goed kwaliteit

Snelle levering. Artikelen voldoen aan de wens

ervaring zijn okè zodat ik nu weer een bestelling plaats

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA