Prima en levert snel

Mooie producten besteld en ook een custom stempel waarvan ik had verwacht dat dit wel een weekje zou duren maar nee. Het was snel binnen. Heel blij mee. Mooie producten.

Výborné jednání

Můžu jenom doporučit, rychlé dodání do České republiky.

Altijd snelle levering en goede service!

Regelmatig bestellen wij wat In de shop voor onze hobby. Word altijd snel geleverd en de prijzen zijn goed.

prima zoals het gaat , je bestelt , betaalt en ontvangt precies wat je hebben wilde eenvoudig in de brievenbus. Ruimte keuze aan artikelen op de webshop ; dus daar ben je wel even mee beig ;)

Prima, snelle levering

Volgende dag alles in huis. De kwaliteit van sommige spullen is echter niet zo hoog, zeker qua prijs kwaliteitsverhouding.

Onhandig dat er niet bij vermeld word welk logrol in welk buisje past. Ik vind de spullen ook erg prijzig. Maar wel erg handig.

Super geweldig.

Snelle levering, goed product en super communicatie. Ik beveel dit bedrijf aan.

Snelle en correcte levering

Snelle levering. De gepersonaliseerde coin ziet er prima uit. Tevreden!

Prima verlopen.

Nog niets ontvangen

Voorlopig onbestaand

Goede en snelle levering

sehr schnelle Bearbeitung, alles bestens geklappt

sehr schnelle Bearbeitung, alles bestens geklappt

Snelle levering en prima service!

Order geplaatst met een speciaal verzoek. Helaas bleek bij levering dat de order niet helemaal correct was uitgevoerd. Na een berichtje werd dat snel en adequaat opgelost, waarvoor dank!

Leuke producten, snelle levering

Leuke producten, snelle levering. Ik bestel hier vaker. Ons ontwerp voor onze groepsstempel was erg mooi geworden.

artikel besteld, en snel geleverd. (brievenbus post)

artikel besteld, en snel geleverd. (brievenbus post)

Blij verrast

We zochten een kado voor mijn ouders die erg fanatiek bezig zijn met geocachen. Ik wist niet precies wat ik kon verwachten van een gepersonaliseerde stempel maar het resultaat was uitstekend. Het logo staat erg duidelijk op de stempel en het verwerken en verzenden ging allemaal erg snel. Goede ervaring.

Bestelling ontvangen

Te laat.

Snelle levering, goede kwaliteit!

Fijn om met de Geocachingshop zaken te doen!

Fast overseas shipping

They ship packages with care, wrapped for overseas shipments (USA here). This is my second order, and will be ordering again in the future

Heel behulpzaam en meedenkend. Razendsnelle levering

Leuke stempel kunnen bestellen

Leuke Geocaching stempel kunnen maken op de website. Voor mobiel lukte dit lastig maar op laptop prima

Makkelijke site om te bestellen en alles vlot thuis bezorgd

Makkelijk te bestellen en super snel bezorgd

Zie boven

Zoals gebruikelijk mooie spullen en snelle levering

Goed geleverd

Snel geleverd en goed op de hoogte gehouden van status

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA