Zelf een telefoontje gekregen om een kleine fout van mij recht te zetten

Goed geholpen

Goed geholpen toen bleek dat mijn pakketje kwijt was. Ze hebben de moeite genomen om te achterhalen waar hij was en daardoor kwam hij later maar in goede orde.

Zéér tevreden

Goede prijs/kwaliteit. Producten werden zelfs veel sneller geleverd, als vermeld op de site.

Mooie site

Alles is goed te vinden. En keuze genoeg.

Goede kwaliteit

Het bestelde artikel is van goede kwaliteit en snel geleverd.

TOP!

Mooi product, goed en snelle levering

Alles was naar wens

Alleen maar positieve opmerkingen

Ik bestelde een stempel met eigen tekst er op en kreeg hem binnen vier dagen!

correcte levering

Goede ervaringen Reeds enkele jaren klant

Op voorraad en snel geregeld

Veertje van schaar zakmes (35 jr oud) was al geruime tijd kapot. Een nieuwe besteld. Er in gezet en is weer 100%.

Very nice pin

Looks good on our geocachingturrtle

Volgens mij gaan we dit erg leuk vinden. 3x gezocht, 2x gevonden

Ben nog maar net met geocaching begonnen en we vinden het nu al erg leuk. We komen op plekken waar we normaal nooit naar toe gaan. Het gezoek op zich heeft natuurlijk ook iets en we hebben een doel. We zijn nog niet met de puzzels begonnen, maar dat komt.

Great

I wouldn't hesitate ordering again, very fast and efficient.

Gewoon goed!

Overzichtelijke site en makkelijk en snel bezorgd. Ik blijf hier bestellen voor m'n geocache spullen!

Over de levering ben ik tevreden. Wat ik nu al een paar keer ervaren heb is dat de aanbiedingen niet op voorraad zijn. Dan ben je genoodzaakt om een ander duurder artikel te nemen.

uitstekend

correkte en snelle afhandeling

Zeer snelle levering.

Duidelijke site, makkelijk bestellen en een snelle levering.

Service de qualité et livraison rapide

J'ai commandé des woods coins. La conception est facile, la commande passée moins d'une semaine après je les recevais.

top product

Fijn product. Top Levering. snelle levering

Uitmuntend

Alle artikelen snel, compleet en intact geleverd.

Ik had een foutje gemaakt bij het bestelling van mijn nieuwe Woodies. Na een e-mailtje werd het gecorrigeerd en ondanks dat een hele rappe levering!

Topservice

Bestelling had corruptie, dat kan gebeuren. Direct gemeld, direct replay van medewerker met zeer correcte en snelle oplossing. Zeer tevreden, hier kunnen veel andere bedrijven voorbeeld aan nemen.

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA