Helemaal prima!

Vlot, goed verpakt, zoals het hoort.

Geen bijzonderheden

Er is op tijd gedaan en geleverd wat ik vesteld heb, en ook goed verpakt.

Zelfs wanneer je iets over het hoofd hebt gezien krijg je bericht om dit te kunnen corrigeren.

Dik tevreden!

Vlotte reactie als je iets wilt weten voordat je gaat bestellen, produkten zoals omschreven, bestelling goed verpakt en snel bezorgd!

Leuke webshop met een overvloed aan artikelen.

Iets bestellen bij deze webwinkel is heel eenvoudig. Alle artikelen staan keurig en in logische rijen geplaatst. In de loop van de jaren is het assortiment behoorlijk uitgebreid. Iets uitkiezen en bestellen gaat heel eenvoudig. Het afrekenen en de keuze hoe je dat wilt doen gaat ook zonder problemen. Het enige wat nog kan verbeteren is de levertijd. Ik had er geen haast mee, maar als je iets snel wilt hebben dan heb je pech. Ik moest iets meer dan een week wachten voordat m’n bestelling binnen kwam.

Vlot en snel geleverd

Prima, goed verzorgd, snel geleverd

Correcte levering

Duidelijk en snel.

Snelle levering en duidelijk te volgen

Snelle verzending, mooie artikelen

Artikelen besteld en snel verzonden. Mooie stempel en zo uitgevoerd als ontworpen.

op 2 dagen was mijn bestelling binnen

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering top.

Snelle service.

Alles netjes verpakt, snelle levering en goede producten

Snel geleverd en mooi product

Heel blij met het gekochte product: Happy Birthday Trackable en TB stempel met naam. We gaan ze met veel plezier gebruiken.

soepel en snel.

zie boven

Perfect!

Zeer snelle levering en goede producten.

Als C.O. heb ik zo nu en dan logboekjes nodig. Deze zijn eenvoudig te selecteren en te bestellen. Ze worden vlot geleverd. Gewoon goed.

Zonder meer uitstekend

Zie boven

Prima levering

Fijne creatieve winkel. Snelle levering. Top!

Betrouwbaar

Is mijn eerste bestelling lekker vlot geleverd

Bestelde producten werden dezelfde dag nog verzonden. Alles in goede staat geleverd.

Alles tadellos und kurzfristig geliefert

Hatte einige Teile, die ich für die Wartung meiner Geocaches benötigte. Alles wurde kurzfristig geliefert und war in einem einwandfreien Zustand. Das war eine sehr gute Kauferfahrung.

De bestelde woodies in twee dagen in huis, keurig gemaakt, tot in kleinste details. Kan niet beter.

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA