Mooie spullen, snel geleverd.

Supersnel geleverd.

Goede producten

Goede producten en snel verzonden.

Perfect.

Perfecte levering.

Super snel en goed!

Logboekstempel besteld en de dag erna in huis . Dik tevreden over het resultaat! Bedankt voor de goede snelle afhandeling.

Heel goed.

Snelle levering.

Prima, verlopen en ook snel opgepakt toen bleek dat pakket niet was aangekomen.

First ordering here, the service is perfect

First ordering here, the service is perfect

Snelle service! Dankjewel!

Snelle service. Alles was keurig op tijd. Dankjewel!

Top levering

Heel snelle en correcte levering

Leuke webshop, groot assortiment en snelle verzending.

Nette levering en snel

Duidelijke website, snelle levering en keurig verpakt.

Bestelling goed en snel afgehandeld

Zoals altijd werd de bestelling snel en goed afgehandeld.

Overzichtelijke site, makkelijk te bestellen en vlotte levering

Stempel besteld. Snel ontvangen.

Zag er anders uit

Ik had een TB besteld, op het plaatje stond het TB nummer aan de voorzijde. Omdat ik deze ergens op wilde schroeven was dat voor mij belangrijk. Toen ik hem kreeg staat het TB nummer op de achterkant en kan ik hem dus niet gebruiken waarvoor ik dat wilde. Na het lezen van deze review heeft het bedrijf contact met mij opgenomen en dit heel fijn opgelost. TOP. Heel erg bedankt hiervoor.

Snel en duidelijk

Alles - van aankoop tot levering - was duidelijk, goed volgbaar en snel geleverd.

Ruime keuze, snelle levering.

Mijn bestelling werd uiterst snel geleverd.

Rasche Lieferung

Super Qualität

Service ok.

Jammer dat er pakket verzendkosten worden berekend voor iets wat gewoon in een enveloppe kan.

gewoon goed

zoals vanouds...prima

Schneller Versand alles bestens

Die bestellten Ding wurden direkt versendet. Und waren sehr schnell in Deutschland angekommen.

Duidelijke omschrijving en snelle levering.

De ontvangen producten zijn komen overeen met de beschrijving. Ook de levering ervan was snel. Leuke on-lome shop met een grote diversiteit aan producten.

Snel en goed is wat er toe doet

Sneler geleverd als verwacht en betrouwbaar

Goed en snel geleverd

Ik heb Woodies laten maken. Prima gelukt. Tevens wat cachecontainers bij de bestelling erbij gezet. Ook deze zien er prima uit. Snel geleverd. Wel was het jammer dat er uitsluitend DPD gekozen kon worden en niet PostNL. Bij de DPD was het namelijk lastig om zelf een pickup point te kiezen. Gelukkig waren we thuis en kon de bestelling thuis bezorgd worden, maar ik maak zelf liever gebruik van een pickup point. Dus of DPD moet dat verbeteren of er moet meer keuze komen, welke verzendpartner. Maar, al met al, wel tevreden.

Fijne ervaring

Snelle levering. En de vragen worden snel en goed beantwoord.

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA