Volgens afspraak

Heb twee boeken besteld die netjes geleverd werden met track en trace.

Top, snelle correcte levering

Top, snelle correcte levering

Alles wat maar met geocachen heeft te maken

Ik heb voor een activiteit van lokale vereniging een nachtcache in elkaar gestoken. De witte en de blauwe reflectors schijnen goed, de gele en de oranje zijn toch minder geschikt. Waren niet zo goed zichtbaar in het donker.

zeer goed

groot aanbod, snelle verzending

Vlotte afhandeling

Bestelling werd zeer vlot afgehandeld. Snelle levering

De artikelen werden optijd en netjes verpakt bezorgd.

Snelle, correcte levering

Snelle, correcte levering

Wij hadden een sticker besteld voor de auto. Zondag besteld en dinsdag met een goede gebruiksaanwijzing erbij geleverd.

Wederom supergoede ervaring. Deze keer met het vervaardigen van een stempel Ziet er goed uit, levering netjes binnen 2 werkdagen.

Bestelling en levering waren duidelijk. Alles snel en op tijd geleverd.

Prima service.

Snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

Snelle en nette levering

Bestelling snel in huis en netjes verpakt.

Ik had mijn bestelde stempel sneller dan verwacht in huis. De kwaliteit is prima, zeker een aanrader.

Geen opmerkingen

Snelle en vlotte levering. Alles zoals gepland.

Tevreden.

Mijn bestelling was zials verwacht en snel geleverd.

snelle service

vlotte afhandeling en levering

Niks op aan te merken. Alles was prima

Goed aanbod en snel geleverd

Alles wat je maar nodig hebt voor deze leuke hobby. En dan ook nog netjes verpakt en supersnel geleverd.

Snelle levering en prima materialen

Zie bovenstaande

Lekker snel geleverd en wat je besteld is top!!!

Top levering en top product

Donderdagavond bestelling geplaatst en zaterdagochtend alles in huis. En keurig verpakt. En alles wat ik besteld had was er, dat is heel fijn.

Super snelle levering!

Net gecommuniceerd over de levering. Pakje kwam snel en netjes aan! Ik ben erg tevreden!

Snel netjes

Geweldige webshop maar ook als ze een foutje maken, wat in mijn geval is gebeurd wordt dit perfect zonder vragen van mijn kant opgelost! Echt dit heb ik nog nooit meegemaakt zo netjes, super betrouwbaar. Ben erg blij met de Bommelgeocache coins. Nogmaals wat een geweldige nette en snelle afhandeling!

Naar verwachting

aankoop prima verlopen. Vanaf uitkiezen t/m bezorgen. Ik ga er een mooie cache mee maken.

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA