Prima webshop

Hier al regelmatig spullen besteld en altijd werd alles prima verzorgd geleverd.

snelle levering super

overzichtelijke webshop en ruime keuze

Uitstekende service, snelle levering. Een aanrader om hier te shoppen.

Onder verwachting

Het was moeilijk vooraf in te schatten, maar de teksts op de stempel valt te klein uit.

Prima service, goede producten

Al een aantal keer woodies en andere producten besteld. Duidelijke en overzichtelijke website en wijze van betalen.

Goede winkel

Ik heb hier reflecterende stickers gekocht. De kwaliteit op zich was goed maar ze bleken niet goed van het papier af te komen. Na contact met de winkel een redelijke oplossing aangeboden gekregen.

Prima geregeld, uitstekende service!

Prima geregeld, van de aankoop tot de levering thuis toe. Geweldige service.

Zeer goede service

Koop hier al jaren dus waarom naar een ander?

Alles netjes en snel geleverd!

Alles snel en netjes geleverd!

Super snel.

Mooie woodie. Super snel geleverd.

Snel geregeld

Ik heb wat bestellingen gedaan en de levering ervan is snel. Fijne hulp in onze fanatieke hobby. Een aanrader als je het wiel niet steeds zelf wilt uitvinden en prima aanvullingen daarop.

Snelle en correcte levering. Top.

Snelle en correcte levering. Top!

Hele goede service

Sticker besteld en waarschijnlijk door eigen fout is het niet goed gegaan met plakken. Na contact met geocachingshop een nieuwe opgestuurd gekregen zonder dat ik er om vroeg. Dat is Service met een grote S

Lekker snel geleverd, precies wat ik nodig had

Lekker duidelijke website en ze hadden precies wat ik nodig had. Ik had de spullen ook snel in huis.

goed product, vlotte levering en tegen redelijke prijs

ook bij een kleine bestelling: goed product, vlotte levering en tegen redelijke prijs

Snelle verzending en goede service

Goede en snelle klantenservice bij vermist pakket

Vlot, matige keuze

Wilde snel vijf kleine logrolletjes bestellen. Kon niet. Drie was het hoogste aantal. Daardoor onevenredig hoge verzendkosten.

correcte online shop

Duidelijke communicatie, snelle levering

Duidelijk en goed contact met klantenservice, snelle levering en mooie spulletjes. De micro logrollen zijn echter wel nog een slag kleiner dan we gewend waren.

Nette snelle levering

Zoals ik gewend ben van deze shop, een snelle correcte levering. Wel verbaasd dat mijn account was opgeschoond en ik weer een nieuw moest aanmaken.

vlot

Vlot geregeld.

snel en goed verzorgd

snel en makkelijk te bestellen en snel bezorgd

Immer gerne wieder

Schneller Versand. Habe schon zum zweiten Mal gekauft. Wünschte mir aber eine bessere Artikelbeschreibung. Habe mir den Trackable Aufkleber für das Cachemobil gekauft und dachte da wären nur die Konturen, aber es ist ein flächiger Aufkleber. Aber trotzdem top.

Alles goed!

Goede en snelle aflevering.

zoals altijd geweldig

eerste klas service