Uitstekende spulletjes

Jammer dat ik er een paar weken op.moest wachten omdat ze op vakantie gingen.

Goed, duidelijk en snel ondanks de uitgestelde tijd.

Prima afhandeling

Bij mijn bestelling las ik dat de firma vakantie had en dat daardoor de bestelling later kwam. Toch kreeg ik nog een extra mailtje. Duidelijke communicatie dus. Waarvoor dank. Ook de bestelling is prima aangekomen.

Netjes en snel geleverd

Ondanks dat ze een paar dagen niet aanwezig waren zeer netjes een berichtje gehad en daarna snel geleverd bedankt nogmaals

Mijn ervaring was goed.

Goed, ik vond het fijn dat ze melden dat ze tot 30 mei afwezig waren, daarna kreeg ik de bestelling.

Je bestelling wordt snel verwerkt en verstuurd. En ook goed verpakt.

Geen idee

Nog niets ontvangen Bij dus stond eerst dat er iets mrt pakket was, 3 dagen lang. Nu staat er sinds gisteren 3 juni dat het op normale manier geleverd gaat worden.. zal wel na t weekend zijn

Stickers iets te glad

Drie stickers besteld voor op de cache. Het was erg lastig om met pen de gegevens in te vullen op de sticker.

Prima geregeld

Hele goede ervaring komt optijd aan en juist geleverd

Goede na service

Omdat post nl niet leverde heb ik direct een 2e zending gekregen, erg fijn.

Ik ben een zeer tevreden klant !

Op alle vlakken ben ik een uitermate tevreden klant en zal in de toekomst nog vele malen terug keren.

Zeer overzichtelijke webwinkel

bestelling was snel en correct verwerkt

Bestelling was snel verwerkt en bezorgd. Verzendkosten voor een klein artikel wat in een envelopje kan zou lager mogen

Goed en snel.

Alleen veranderen dat er ook 'n Trackinglink wordt gemaild bij dingen die in de brievenbus passen want die werkt niet bij brievenbuspost, zoals u aangeeft, en dat is verwarrend.

Betrouwbaar en goede service!

Goede service, werd ook meteen op mijn mail gereageerd, en netjes afgehandeld! Heel fijn. Bestelling werd daarna snel geleverd. Goede ervaring dus. Houden zo. Fijne dag, groetjes Cat.

Mijn bestelde magneetstokken zijn van uitstekende kwaliteit

Kwaliteitsproducten die makkelijk online te bestellen zijn en keurig op tijd bezorgd worden.

Snel en netjes

Wel iets aan de dure kant, maar we moesten het snel hebben dus dan moet je wat.

Mooie woodies jammer van mijn account

Mooie woodies maar erg jammer dat mijn gegevens niet bewaard worden zodat een eerder gepersonaliseerde bestelling niet makkelijk nog eens geplaatst kan worden. Maar met de nieuwe woodies zijn we erg blij!

Voltreffer

Geocachingshop.nl/Geodox was de eerste online winkel die ik bezocht. Ik vond er een ruime keuze, alles netjes overzichtelijk geschikt. Bovendien een zeer snelle levering. Waarom dan nog verder kijken bij andere winkels...

Es hat alles super geklappt.

Es erfolgte eine ganz schnelle Lieferung. Vielen DANK. Jederzeit gern wieder.

snelle levering en prima materiaal

snelle levering en prima materiaal

Zeer snelle behandeling van de bestellingen!

Bestellingen worden zeer snel opgepakt en afgehandeld. Dit is geen constatering na één bestelling maar een constatering na meerdere bestellingen. Ik bestel graag bij deze webshop!

de bestelling is snel en correct geleverd

de ene dag bestellen en de volgende dag ontvangen. ik was verbaasd hoe snel. alles was geleverd en goed ingepakt.

snel en op tijd geleverd

supper

1 Helsestraat