Bestelde artikelen zijn snel geleverd tegen een goede prijs.

Supergoed

Bestelling zeer snel geleverd

Makkelijk besteld en vlot geleverd

Snel geleverd ook de customized producten.

Snelle accurate levering

Snelle accurate levering.

Alles ging goed

Het is een mooie winkel voor de gps

De producten die geleverd zijn, zijn precies datgene wat ik besteld had

Perfect toch!

Ik had mij toch mis keken op de grote van het stempel.

Ik vond het erg vervelend dat het als pakket in een te grote doos verstuurd werd kon makkelijk in envolop

Fast overseas shipping

Loved how fast my shipment arrived after placing my order. Everything was packaged with care and arrived in great shape. Will do business with them again

Goede producten en snelle levering

Veel keuze, goede producten en niet te duur. Snelle levering!

Uitstekende service.

Artikel in orde en snel geleverd.

Super snelle verzending

De afhandeling bij de shop was heel snel. De shop had de bestelling heel snel verzorgd de deur uit gedaan. Helemaal top. De levering van DPD was daarintegen traag..

Gewoon goed

Pakket snel ontvangen, goede uitleg erbij. En ze hebben leuke spulletjes.

Snelle verzending goed product

Verzending zeer snel. Goed product. Prijs/kwaliteit = ok

Snelle verwerking van mijn bestelling

Na mijn bestelling bij de Geocachingshop kwamen de artikelen supersnel mijn kant op. Ook een vraag werd snel en adequaat beantwoord. Een beetje jammer was dat ik me opnieuw moest registreren omdat mijn vorige bestelling al een tijdje terug was. Nu vraag ik me af of ik nog punten had staan op mijn account. Kan ik niet terugvinden!

Snel geregeld

Alles tip top in orde

Goed geholpen met vraag, bestelling snel verzonden en ontvangen

Fantastische service, zeer betrouwbaar, vragen snel beantwoord.

fantastisch

een heel vlotte levering, mooi en veilig verpakt, was steeds op de hoogte waar mijn bestelling was en het product was in orde

Snelle.levering en goed geholpen met een vraag.

Fantastisch !

Zeer snelle service, ook richting België !

Schöne Geocoins mit schneller Lieferung

Eine gute Auswahl an Geocoins ist vorhanden! Schnelle Lieferung erfolgt!

Erg behulpzaam

De link om te bestellen lukte bij mij niet, dus alles via mail geregeld. Heel fijne service!

Probleemloos bestellen

Al meerdere keren iets besteld hier, en nog geen problemen ondervonden. Bestellen gaat makkelijk, het is duidelijk allemaal betreft personaliseren van producten. Bestellingen worden snel verzonden en ontvangen en ook dat zonder problemen. Kortom, ben ik zeer tevreden over deze site en de producten die ik besteld heb.

Zeer snelle verwerking en levering. Echt helemaal happy mee!!!

Vlot, snel en goed

Wederom prima. Bestelde werd snel en goed verpakt geleverd. Proces goed te volgen. Verzendkosten iets aan de hoge kant maar dat is het enige kritiekpuntje dat ik heb.

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA