Is goed...

Is goed, reeds meerdere keren telefonisch contact gehad of bestellingen geplaatst. Steeds correct geholpen, ook toen ik veranderingen in mijn bestellingen wilde, werden die goed opgepakt en naar tevredenheid uitgevoerd, vlotte, snelle leveringen. Alles keurig verzorgd.

Handig voor het verlengen van je premium lidmaatschap

Als je niet in het bezit bent van een creditcard is dit de plek om je lidmaatschap te verlengen. Duidelijke ‘how to’ handleiding wordt meegestuurd. Gelijk een telescoop spiegel en magneet bijbesteld, onmisbare tools bij het geocachen. Alleen de verzender laat te wensen over. Rijdt zonder aan te bellen voorbij en uiteindelijk het pakketje 3 dagen later op een afhaalpunt kunnen afhalen.

Fijne webshop

Mooi assortiment, goede prijzen, snelle verzending.

de levering was snel, de waterdichte ronde doosjes met magneet vielen tegen, de magneet is te zwak. blijft niet zitten, de rest van de bestelling was goed

Vlotte levering. Porto kosten wel hoog.

Het pakketje was er snel.

Het pakketje werd snel geleverd.

Soepele bestelling

Makkelijk bestellen. Vlot geleverd.

Snelle goede service

Producten snel en goed geleverd, volgens omschrijving

Ik had een boek besteld en hij was er binnen 2 dagen.

Goede service mooie stempel.

Ik heb een eigen ontwerp stempel besteld om duik loggen af te stempelen, goeie stempel ontwerp 100% netjes overgenomen.

Gewoon goed zoals het hoort

Heel blij met mijn cache behuizingen! Snelle levering, duidelijke website en prima prijs.

Fantastische service

Mij eerste onderdelen besteld voor het maken van een Geocache. De vrijdag besteld en het lag maandag op de mat. Nog wat extra gekregen ook! Nogmaals super bedankt voor deze topservice.

Snelle en complete levering!

Stikkers zijn zonder fout geleverd

Geen problemen gehad

Goede uitleg, snelle levering PERFECT

Kwam per toeval op deze site toen ik een stempel moest maken. Ik had even moeite met het invullen van de tekst maar werd via de mail direct beantwoord met de uitleg. De volgende dag al bezorgd. SUPER zal jullie zeker aanbevelen als het om stempels gaat.

Foutje heel snel opgelost!

Ik had een stempel besteld met eigen ontwerp. Daar zat een foutje in bij ontvangst. Gebeld, formulier ingevuld en binnen een probleem opgelost. Superrr

Goede, correcte en snelle levering

Vlotte en correcte levering van de stempel

Gevraagde stempel werd vlot en keurig afgeleverd.

Super snelle levering en top service

Ze letten zelfs goed op, had bijna het verkeerde sterrenbeeld. Keurig telefoontje en bestelling aangepast.

erg goed

netjes gegraveerd en oprijd afgeleverd

Nix mis mee

Hier eerder besteld, dus ik wist de weg in de shop. Ik had alleen boekjes besteld en een stickervel. De zending werd in een doosje bezorgd door DPD. Dat had in een envelop goedkoper gekund, denk ik...

Snelle en prima levering

Snelle en prima levering van de materialen zodat we met de kinderen op school aan de slag kunnen met het maken van caches.

Goede service en aflevering binnen 2 dgn.

Webshop geeft voldoende materiaal voor cache-makers. Zou de webshop graag willen vinden via de App van Geocaching.nl maar dat lukte niet. Ik zocht op de webshop dierenfiguren om de koker in te doen, bijvoorbeeld een eekhoorn. Helaas niet gevonden.

Shop zelf prima. Maar… DPD

De shop zelf is prima. Veel keus, snelle levering. Alleen leveren ze met DPD en dat is een garantie voor het kwijtraken van pakketjes. Vertragen van pakketjes, geen updates van leveringen etcetc

Vlotte service

Vlot betaald, dag later opgestuurd, nog dag later perfect toegekomen.

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA