Niets op aan te merken.

Het is nu - dacht ik - de derde keer dat ik bij Geocachingshop bestel, en net als de vorige keren is alles ook nu weer perfect verlopen. Dat het een paar dagen kan duren vooraleer de bestelling geleverd wordt is voor mij absoluut geen probleem, het gaat ‘m uiteindelijk om een hobby, en voor ‘n hobby moet je gewoon tijd hébben, en anders moet je er maar tijd voor maken :-)

Bestelling snel verzorgd

De shop had ea snel verzorgd. De bezorger deed er langer over.ws door de feestdagen

Goede service, snelle levering

Er was sprake van een kleine hick-up, veroorzaakt door de pakketbezorger, met hulp van geocachingshop/geodox was het pakketje daarna alsnog snel in handen. Super service,

Mooi product. Alles goed zichtbaar. Alleen jammer dat het logo niet glad op de stikker ligt wat het aanbrengen iets lastiger maakt.

Snelle,goede afwikkeling van mijn bestelling

Leuk en origineel product, snel en probleemloos geleverd

Bestellen verliep soepel en het product werd snel bezorgd. Het was een cadeau (multitool in de vorm van een wandelaar) en de ontvanger vond het leuk en origineel.

Fijne koopervaring

Tim assortiment, goed verpakt, snelle levering en betrouwbare winkel!

Zoals we al gewoon zijn

Alles netjes en tip top in orde. Ja ik bestel graag bij jullie.

Mooie en kwaliteitsvolle producten. Levering binnen het gegeven tijdskader.

Snel en makkelijk!

Heel veel keuze met prima prijzen. In 1/2 dagen geleverd.

Leuke prijs en direct beschikbaar

Directe en correcte afwerking van de bestelling maar de vervoerder blijft in gebreke

Erg tevreden

Alles netjes en geleverd. Producten zijn allemaal prima. Ik kom snel weer.

prettig geholpen, in een keer geslaagd

goede infomatie

zeer snelle levering

nvt

nvt

Leuke items en prima verzending.

Nooit geleverd ondanks bevestiging

Mailbevestiging van levering thuis ontvangen, niets ontvangen, na mail te hebben gedtuurd naar schijnt is het naar een afhaalpunt gebracht in een bepaalde gemeente, nergens vindbaar, blijkt een ander gemeente te zijn, zij hebben pakje teruggestuurd en ik zou nu moeten bijbetalen om het opnieuw te verzenden. Ik heb een ontvangstmail thuislevering maar nergens dat pakje werd afgeleverd elders.

Eerste kennismaking: Uitstekend!

Toevallig kwam ik de site op het spoor, als liefhebber van zijdelings gerelateerde zaken. De reactie was zo snel, prettig en zorgvuldig dat ik erg enthousiast ben. Daarom ben ik op zoek naar ruimte in mijn leven om meer tijd aan GeoCaching te kunnen besteden.. Erg prettige ervaring.

super !!

makkelijk , snelle levering , attent

Prettig contact, snelle service, goed assortiment

Een overzichtelijke website met duidelijke productinformatie. Prettig persoonlijk contact op events. Goede adviezen. Snelle levering en goede kwaliteit produkten

Top en snelle levering!

Top en snel

zoals altijd perfect

reeds jaren bestel ik mijn geocache spullen bij geocachingshop.nl/geodox en ben nog nooit teleurgesteld geweest

Bestellen zoen poespas

Goed assortiment geocache "gereedschap" en aanverwanten. Plezierige shop.

Goede service, goed product

We hebben een vest laten bedrukken. Vest is van goede kwaliteit, bedrukking ook. Prettig contact met klantenservice.

Super goed geregeld

Na bestelling nog wat vragen. Hier snel reactie op ontvangen en werd het aangepast. Zeer fijne communicatie. En vooral ook snelle levering

1 Helsestraat

Nuenen 5674BA