Goede videoreviews, snel geleverd

Op zoek naar videoreviews van de Sangean MMR-99 DAB FM-radio vond ik uiteindelijk het filmpje van Radiowinkel het meest informatief. Ook de website was het meest compleet wat betreft eigenschappen van het product als laadduur met zonnecellen, hendel en netstroom. Die ene euro meer dan bij grote webwinkels vind ik de expertise van Radiowinkel meer dan waard!

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99 DAB FM
  • Toelichting op de bezorging: Vlot bezorgd

snelle verwerking en bezorging

de verwerking van mijn order en de daaropvolgende bezorging ware beide vlot. het pakje kon gewoon door de brievenbus dus daar hoefde ik mij geen zorgen over te maken

• Welk model heeft u gekocht? afstandbediening Tivoli DAB+ radio
  • Toelichting op de bezorging: prompt

Goed advies

Telefonisch advies gevraagd en gekregen. Het is moeilijk kiezen uit een woud van toestellen. Keuze was na advies snel gemaakt

• Welk model heeft u gekocht? Soundmaster ICD1050SW

Besteld volgende dag in huis

Radiowinkel heeft een overzichtelijke website, met goede informatie van het product.

• Welk model heeft u gekocht? TechniSat Classic 500 IR

gewoon TOP!

Had veel problemen met DAB ontvangst in de keuken... Na model radio door te sturen kreeg aanbeveling van een externe antenne...Deze onmiddellijk besteld en nu totaal geen probleem meer!

• Welk model heeft u gekocht? DAB antenne
  • Toelichting op de bezorging: Top

prima service

Heb de aanbeveling van Sander opgevolgd en er een prima radio door gekregen.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean mmr99 DAB
  • Toelichting op de bezorging: stipt

Snelle correcte levering.

Kan niet anders zeggen dan dat ik heel tevreden ben. Hele snelle correcte levering van de radio. Goed verpakt en onbeschadigd ontvangen. Top

• Welk model heeft u gekocht? Sangean mmr 99 survival radio

Accu voor roberts internet radio

Redelijk snelle levering , goed verpakt , top

• Welk model heeft u gekocht? 12 volt accu Roberts
  • Toelichting op de bezorging: Goed verzorgd en verpakt

Voortreffelijk!

Prima afhandeling.

• Wat vond u van de bezorging? N.v.t.
  • Welk model heeft u gekocht? Technisat Digitradio 30

Via de mail had ik wat vragen over de accu. Er werd snel gereageerd, en bovendien werd duidelijk dat niet de accu, maar de adapter kapot was. Binnen een dag kreeg ik een nieuwe toegestuurd.

• Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Radiowinkel werkt uitstekend . alleen de bezorging van DHL was een ramp.

• Welk model heeft u gekocht? Nixon A 571
  • Toelichting op de bezorging: Bezorging door DHL twee keer afgeblazen.

Goede informatie, vriendelijk, denkt mee, in 1 woord: ik beveel Radiowinkel zonder meer aan.

Zie voor tekst in 1 zin.

• Welk model heeft u gekocht? Radio Technisat 6 IR

vriendelijk en klantgericht

vriendelijk en klantgericht

• Welk model heeft u gekocht? N.v.t.

Prima radio, levering duurde lang

Het duurde langer dan normaal voordat de radio/cd-speler binnenkwam. Dat was jammer ook al werd hierover goed gecommuniceerd. Het uiteindelijke apparaat is prima, goed geluid, stijlvol.

• Welk model heeft u gekocht? Telestar Dira S 24 CD
  • Toelichting op de bezorging: Duurde heel lang

Sangean MMR-99DAB FM, DAB+ en Bluetooth nood radio

Heb bij Sander de Sangean MMR-99DAB FM, DAB+ en Bluetooth nood radio besteld en het is echt een radio met een ongelofelijk mooi geluid en goed ontvangst heb er èèn in het groen en nu nog èèn in het zwart besteld en weet zeker dat ik er nooit spijt van krijg echt een super aanrader met veel functies .

• Wat vond u van de bezorging?
  • Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR-99DAB FM, DAB+ en Bluetooth nood radio
  • Toelichting op de bezorging: Alles prima

Snel reageren

Bestelling snel geleverd, prima mail contact en snelle retour afhandeling.

• Welk model heeft u gekocht? Teac pd301 dab

TOP!

Was op zoek naar een specifieke wekkerradio met Bluetooth. Kreeg uitstekende tips van Sander en de radio die ik zocht zat bij zijn voorbeelden. Besteld en volgende dag in huis! Moment

• Welk model heeft u gekocht? Pure Moment Charge
  • Toelichting op de bezorging: Prima

Originele website en klantvriendelijk

assertieve behandeling

Wat erg goed is zijn de youtube filmpjes die een duidelijke uitleg geven voor onbedreven mensen. De levering van producten behoeven voor mij geen superlatieven.

• Wat vond u van de bezorging? N.v.t.
  • Welk model heeft u gekocht? Technisat 143
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

Contact over te late bezorging was prima.

Na een week had ik mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik meldde dat aan Radiowinkel, die direct reageerde. Het bleek een fout bij PostNL te zijn. Radiowinkel zegde toe dat ik een nieuwe zou krijgen als deze zending niet zou aankomen. Dat bleek uiteindelijk niet nodig. Fijne en adequate reactie. Daarom nu nieuwe (en hoge) waardering.

• Welk model heeft u gekocht? DAB+/FM Telescoopantenne met F connector
  • Toelichting op de bezorging: veel te laat bezorgd

Snelle levering, degelijk verpakt en fijne radio waar mijn zoon enorm blij mee is.

• Welk model heeft u gekocht? Ruark R1S smart radio
  • Toelichting op de bezorging: Snel en op tijd

Geweldige service

Mijn draagbare radio kreeg na twee jaar vrij intensief gebruik een mankement. Nadat ik dat via mail had gemeld kon ik de radio opsturen. Binnen enkele dagen ontving ik de radio gerepareerd retour. Zonder rekening voor de reparatie!!!

• Welk model heeft u gekocht? Technisat
  • Toelichting op de bezorging: N.v.t.

prettige service, duidelijke winkel website

Als je informatie vraagt via de website, of per telefoon, krijg je vlot en heldere info. Ook vind je goede info per radio en de 'keuze van Sander' geeft ook informatie die je een aanbeveling verstrekt. Als je dan een radio kiest, die vlot arriveert, en ook goed radiogeluid geeft volgens de informatie die je kreeg, dan ben je heel blij. Dankjewel Sander. Christina PS Desalniettemin mis ik het om persoonlijk naar een winkel te kunnen gaan en ter plekke de radio's eerst te zien en te kunnen beluisteren, i.v.m. het kunnen zien en vergelijken van de radio's en het geluid.

• Welk model heeft u gekocht? Sangean MMR DAB+
  • Toelichting op de bezorging: Vlot en goed ingepakt

Redelijk

DIRA RADIO MOBIL GEKOCHT. NA VERLOOP VAN TIJD DEED HIJ HET NIET. OPGESTUURD EN NA EEN PERIODE LADEN DE ACCU S NIET OP. VIA DHL weer opgestuurd en nu is de radio zoek.Tot nu toe correct geholpen. DHL is onbereikbare club waardeloos

• Welk model heeft u gekocht? DIRA M1A mobill
  • Toelichting op de bezorging: Radio is zoek bij DHL

De winkel is prima.

Wij hebben de telestar gekozen vanwege de wi-fi megelijkheid. De handleiding klopt hier en daar niet. Maar met wat experimenteren werkt het prima.

• Welk model heeft u gekocht? Telestar DIRA S 20C

Lulofsstraat 5538

2521AL Den haag

070 737 0 595

Over Radiowinkel

Radiowinkel. De radioshop en radiospecialist met het meest uitgebreide online DAB+ digital radio aanbod van de Benelux.