Leuke producten snelle verzending

Veel leuke kerstballen, Snelle verzending Goed verpakt Zal vaker een kijkje nemen op de website

Leuke producten en snel verstuurd

En ook nog iets extra's voor de leuk.

Niets op aan te merken!

Ik bestelde een mooi vaasje en het kwam precies zoals ik bedoelde 2 dagen later heel keurig verpakt aan.

goede, persoonlijke afwikkeling en snel

goede, persoonlijke afwikkeling en snel

Ook hier heeft de graaiflatie zijn intrede gedaan

Een aantal jaar geleden heb ik een Winky tasje bij jullie besteld. Helemaal tevreden toentertijd. Tasje doet het nog steeds goed. Ik wilde wederom een Winky, maar nu in een andere kleur, dus bestelde ik een rode. Dom van mij dat ik niet op de afmetingen heb gelet 12 x 12, omdat ik ervan uit ging dat ik hetzelfde formaat zou krijgen. Maar wat schetste mijn verbazing; ik ontving een super klein tasje waar niet eens mijn gsm in past. ECHT NIET BLIJ MEE en dat is heel eufemistisch uitgedrukt. Conclusie: dezelfde prijs als toentertijd, maar minder tas. Ook hier heeft de graaiflatie dus zijn intrede gedaan.

Snelle levering Goed verpakt.

Zeer gewaardeerd dat ik gebeld werd door een medewerkster met de vraag of ze mijn bestelling mochten aanpassen

Ik zocht een tas van Hi-di-hi, en de omschrijving van de tassen is zo duidelijk dat ik het wel aandurf om hem via internet te kopen.

Snel verzonden en goed verpakt. Super blij met mn bestelling!

Super levering en netjes verpakt

Super snelle levering en netjes verpakt

TOP Website en bezorging

Supersnelle levering?

Snelle levering , doen wat ze xeggen

fantastisch

Ik was op google naar een produkt aan het zoeken en kwam uit uit jullie site. Was precies wat ik zocht, snelle levering en goed verpakt, aangezien het breekbaar was. Ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Snelle bezorg-service aan de deur.

Mijn complimenten voor het netjes en op tijd afleveren van mijn bestelling door de medewerker van de bezorgdienst.

Perfect!

Mooi product, goede communicatie en kon het snel ophalen in de winkel!

top!

zowel de vaart waarmee alles ging als de zorgvuldige (maar niet overdreven!) verpakking.

Snelle verzending, ruime keuze in producten

Zie titel! Niks meer aan toe te voegen :)

Mooi product met snelle levering

Makkelijke site en supermooie puzzel gevonden, snel in huis, dat is wat je wil.

Snelle en goed verzorgde levering

Snelle levering van 2 mooie tassen. Heel goed ingepakt! Voldoet aan de verwachting.

Product is zoals omschreven en super snel geleverd.

Mooie artikelen en snelle verzending

Mooie ansichtkaarten besteld, snelle levering en goede updates over de verwachte zending. Ik zal zeker vaker bestellen!

Pfima webshop

Leuke produkten, scherpe prijzen en snelle levering.

Vriendelijke, snelle en persoonlijke service.

Betrokken mensen bij het product

Super snelle levering!

Super snelle levering, heel blij mee!

Bergselaan 297d

3038CG Rotterdam