Super schnelle Lieferung

Bin sehr zufrieden. Super schnelle Lieferung, gut verpackt und immer wieder informiert. Von der Bestellung bis zur Lieferung

Très bien

Facile a trouver les pièces avec les références. Première commande, et bien reçu. Je recommande

1A produkte und schnelle Lieferung

Schnelle Lieferung Und immer original Ersatzteile wie beschrieben Immer gerne wieder

Hat Super geklappt und Teile passen

Würde immer wieder Teile bestellen. Sehr gute Ersatzteilliste um Teile zu finden die man braucht . Danke

Gewoon goed

Sehr schnelle Lieferung

Hat alles gut funktioniert Danke

Makkelijk besteld, vlotte levering, correcte communicatie en administratie. Super.

Unkompliziert

Ware wie bestellt...nur der Versand ist recht lang 14 Tage .

Goede web-site

Goed en snel geleverd

helemaal tevreden!

mijn probleem was eerder dat ik voor het eerst de scan gebruikte. probleem gelijk opgelost!' Mijn ervaring met uw bedrijf was perfect! Ton Weber

Al meermaals hier aangekocht. Steeds scherpe prijzen en zeer vlotte afhandeling.

Snelle service en goed advies

Gebeld met deskundige medewerkster en snel geleverd

Alles perfekt

Preis leistung verhältnis perfekt

Op tijd.

Prima service.

Zeer correcte en snelle levering

Het artikel is zoals beschreven en van degelijke kwaliteit. Perfect. Ik ben 1.90 mtr en kan gewoon rechtop de grasmaaier voortduwen. Maait netjes en strak, en de wielen maken geen diepe afdrukken. Top product

Sehr guter Service gut zu erreichen und reagiert prompt

Der Service ist sehr gut per Telefon zu erreichen ist gar kein Problem ein Ersatzteil zu stornieren. Ich werde diese Firma wenn Bedarf istimmer wieder kontaktieren.

Livraison rapide conforme

Très bonne entreprise

Snelle levering.

Prima service.

Gute Produktverfügbarkeit, schneller Versand.

Super Onlineshop! Top Verfügbarkeit von Husqvarna Teilen. So wünscht man sich das.

Voldoet volledig aan wat ik verwachte

Zeker voor herhaling vatbaar.

Goede afhandeling op website, snelle levering

Fijn bedrijf

Goede service, snelle levering

Snel het product gevonden met toebehoren. Prima kwaliteit! Niet te zwaar en voldoende bergruimte.

Alles super.

Es war alles zu meiner vollsten Zufriedenheit.

plus c'est long meilleur c'est

commande en juillet - arrivée prévue le 15 septembre, arrivée le 05/10/2024

Ich habe Ersatzteile nur beim Wolfswinkel gefunden

Super Laden

13 Krimweg A

Hoenderloo 7351 AS

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen