Prijs/kwaliteit top

Niet alles was meteen leverbaar, maar werd snel nageleverd. Prijs kwaliteit verhouding heel goed.

Bestellen en direct ook geleverd. Zo mag het zijn.

In orde.

De producten zijn snel geleverd

Gewoon super snel

Na betaling direct emails over de status van verwerking en verzending. Helemaal goed

Gewoon, zoals het hoort.

Duurt een paar dagen, maar da's OK.

Super bediening, en correcte antwoorden bij vragen….

Goed geholpen, wacht wel nog op levering

Alles ist wie ich es erwartet habe abgelaufen.

Ich bin zufrieden und kann den Shop weiterempfehlen.

Aan al het publiek! Kopen bij Wolfswinkel Groentechniek is magnifiek!

De ervaring met Wolfswinkel is erg goed. Direct contact is geweldig. Met 1 persoon aan de lijn die gelijk weet waar je het over hebt. Problemen worden opgelost zoals het hoort. Bedrijf wat goede service biedt aan zijn klanten. Bedankt voor jullie service

1oo%

Snel duidelijk

Duidelijke info via tel.

Ik twijfelde of een product het juiste was voor ons apparaat. Ik mailde met mijn vraag, aangegeven werd dat er werd gestreefd om binnen één werkdag te reageren, helaas na week nog geen antwoord. Gebeld, vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. Product besteld, werd snel geleverd. Robotmaaier werkt weer! Al met al: tevreden!

Juiste informatie bij het product

Snelle levering, goede prijs, uitstekend verpakt, kwalteitsproduct, ruime keuze, glfijne website. Al met dus Zeer tevreden

Groot assortiment, goede service

Geen opgedrongen verkopers, groot en divers assortiment en een grotere winkel dan het zich van de buitenkant laat aanzien. Strak internetproces (automatische koppeling met leveranciers voor levertijden bijv.)

Snelle levering en dat voor een goede prijs.

Toujours un service parfait

Plusieurs commandes réalisées depuis la France, envoyées dans des délais rapides, et sans jamais de problème. C’est parfait, continuez comme ça…

de levering zou wat langer duren maar nu rechtstreeks van fabriek gestuurd en nu snel ik huis , en de rest met post nl , zeer tevrede hierover

correcte service en levering

Correcte service en levering

Altijd weer super geholpen!!

Wat geweldig te horen en ervaren dat er een nieuwe kracht zo behulpzaam wordt ingewerkt. Uiteindelijk zeer goed geholpen!!

Bestelling snel en netjes verpakt binnen.

Prima producten als omschreven en netjes geleverd. Dank.

Alles bestens

Perfekt

Sehr schnelle Lieferung,alles i.O.,gerne wieder Kontakt,weiter so

Werde best.wieder bei Ihnen bestellen,weiter so. mfG. U.Erdmann

Duidelijk webshop, goede service, zeer klantvriendelijk

Producten zijn makkelijk te vinden, uitgebreide omschrijving, duidelijk welke producten passen bij bepaalde machines, vriendelijke en kundige medewerkers die je verder kunnen helpen

Schnell und kompetent

Tolle Internetseite und Shop

heldere informatie, vriendelijke collega's

Het is fijn om geholpen te worden door iemand met verstand van zaken, als je zelf niet goed thuis bent in de materie. Als dat dan ook nog op een vriendelijke en plezierige manier verloopt, dan is dat extra fijn.

13 Krimweg A

Hoenderloo 7351 AS

Über Wolfswinkel Groentechniek VOF

Ons bedrijf is al vanaf 1925 actief is in Hoenderloo, waarvan al ruim 50 jaar “de Husqvarna specialist” van Nederland. Door ons uitgebreide assortiment Husqvarna, bosbouw, outdoor, (werk)kleding, (werk)schoenen & outdoor producten zijn wij al jaren een begrip bij zowel de professionele als particuliere gebruikers. Voor verkoop, onderhoud en reparatie van al uw bos -, tuin- en park- machines bent u dan ook bij ons aan het juiste adres. Naast de vele machines leveren wij ook alle accessoires op het gebied van bosbouw en tuin- en parkonderhoud.

Kiyoh Bewertungen