Behulpzaam en snel

Ik was erg aan het dubben over een aankoop. Dame heeft mij heel goed geholpen om keus te maken. Supersnelle levering.

Snelle levering en goed verpakt. Redelijke prijs.

Mooi Japans mes

Mooi verpakt Japans mes, betaalbaar en snel geleverd.

Geweldig geregeld

Artikel mooi verpakt Een persoonlijk kattebelletje Mooi op tijd

Vriendelijk en snel

Onderdeel besteld Volgende dag keurig en netjes bezorgd Telefonisch contact ook erg vriendelijk.. Fijne ervaring..

Besteld en afgeleverd conform afspraak. Top

Product gezocht op de website en besteld.

Snelle bezorging

Het juiste product ontvangen en het met de hand geschreven kaartje vond ik bijzonder leuk

Klantenservice is super!

Een pluim voor het geduld en de klantvriendelijkheid van de medewerkers die me geholpen hebben! Ik had problemen met de digitale aanvraag van een cadeau, dat ik bij de aanschaf van een Magimix foodprocessor kon bestellen bij leverancier Magimix. Zij hebben het voor me geregeld. Heel erg bedankt!

Ruim Creuset assortiment

Fijn assortiment Le Creuset. Levering duurde wat langer dan verwacht. Maar verder alles top.

Buitengewoon goede service.

Dag na ontvangst Magimix bleek ik de 4200 te hebben ontvangen I.p.v. de 3200. Hoefde hem niet terug te sturen. Werd vervolgens prima geholpen met de wijziging van de registratie.

Ik vond de onderdelen voor magimix die ik zocht, goede prijs en snelle levering.

Mooie spullen! Lief attent kaartje erbij

Persoonlijk kaartje erbij. Ik houd ervan ❤️ En uiteraard mooie spullen om mee te kokkerellen.

Aanrader!

Mijn bestelling werd snel verzonden. Het was goed verpakt en er zat een leuk briefje bij.

Snelle levering en voordelig

Mes besteld, deze is snel en keurig verpakt geleverd. Prijs is een stuk lager dan bij andere winkels dus kan deze webshop van harte aanbevelen.

Heel tevreden

Website heel gemakkelijk en snelle levering. Wat ik persoonlijk erg fijn en attent vond was het handgeschreven kaartje met persoonlijke boodschap. Dit doet bijna niemand. Heb dit toch als heel erg fijn ervaren, en fijn dat je het gevoel hebt als mens behandeld te worden. Als ik weer iets nodig heb koop ik het zeer zeker bij jullie. Groetjes Jannette

Snel geleverd en volgens beschrijving

Top! Snel geleverd en precies zoals beschrijving

Keurig en snel verzonden met een persoonlijk berichtje, leuk!

Zie hierboven

Goed geadviseerd en blij met de vervanging van mijn mengkommen

Er is wat vragen van mijn kant aan mijn bestelling vooraf gegaan . Ik werd erg aardig en goed geholpen door Annie . Heb nu weer een goed werkende Magimix , war ik erg blij mee ben

Het product goed ingepakt en netjes afgeleverd

Naar verwachting geleverd en met een persoonlijk briefje erbij, voegt toch net dat beetje extra toe.

Uitstekende pannenset, op de beloofde dag geleverd met een persoonlijk kaartje erbij.

Snel advies voorafgaand aan aankoop; persoonlijk briefje bijgevoegd

Goede prijs, netjes verpakt en snelle verzending

Aardappelschilmesje gekocht en bij dit bedrijf een goede prijs met verzenden, de goedkoopste. Super netjes alles

Mooie en kwalitatief goede prodcuten

Voor de 2e keer rvs pan besteld. Prima geleverd. De kwaliteit van de pannen is erg goed. We hebben er veel plezier van.

Zorgvuldig en snel geleverd

Product was kwetsbaar maar is erg goed verpakt en snel geleverd.

Alles zeer netjes geregeld

Geen aanmerkingen. Keurig geregeld.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal