goed geregeld!

Vlotte levering en toe bleek dat ik het verkeerde product had besteld ook een vlotte afhandeling.

Snelle en accurate levering

De door mij bestelde goederen worden altijd snel en juist afgeleverd.

Snelle service! Behulpzaam & vriendelijk!

Snelle service! Behulpzaam & vriendelijk!

Prachtige aanbieding

Prachtige aanbieding van Le Creuset Braadslede. Snelle levering, goed ingepakt, handgeschreven bedankje. Top

Super snel!

Vandaag besteld en morgen in huis bedankt

Prima service, snel geleverd.

Online bestelling netjes afgeleverd en volgens verwachting prima product.

Goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Had er een kerstkado (parisiene-voor) gekocht en voor mezelf een set snijplanken en een messenbak voor in de la. Goede, stevige producten die precies overeenkomen met de info op de site

Snelle reactie en verzending. Mooi verpakt met een persoonlijke boodschap erbij.

De beste voorlichting en kookmiddelen.

Al meerdere malen mijn bestelling gedaan, echt wat een kwaliteit een kook accessoires!

Top geregeld!

Ik had net niet de goede rasp ontvangen en heb direct contact opgenomen. Het betrof een Sinterklaascadeautje dus er was enige haast mee. Voor dat mijn retour bij Surprise Kookgerei binnen was, hebben ze mij de juiste rasp opgestuurd! En deze kwam op tijd (anders was dit niet gelukt). Heel blij mee!!

Perfekt

Snelle en adequate levering en prima communicatie

snelle en juiste levering

Product klopt met de beschrijving op de website. Het werd snel geleverd met een persoonlijk berichtje erbij.

Scherpe prijzen, veel keuze

Scherpe prijzen, mooie duidelijke website en snel geleverd

Behulpzaam en vriendelijk!

Snelle en fijne reacties per mail, netjes verzonden.

Geweldig, to the point! Uitstekende service

Bestellen was eenvoudig en snel. Makkelijk betalen en betrouwbaar. Zeer vriendelijke service met een personal touch.

Gewoon goed!

Erg leuk dat er een hand geschreven, persoonlijk briefje bij zat. Gewoon net even wat extra's. Leuk!

Snelle verzending en vriendelijk briefje bij akket

Bestelling geplaatst en netjes optijd ontvangen. Pakketje was netjes ingepakt. Ben erg blij met mijn nieuwe keukenmachine.

Door foutieve bestelling van mij, werd het keurig opgelost. Bestelling werd geannuleerd en had volgende dag mijn geld terug gekregen.

Beste prijs!

Duidelijke website, levering volgens afspraak en veruit de bestenprijs voor hetzelfde kwsliteitsartikel.

Grandioos!

Besteld, gecommuniceerd en vooral goed geholpen.

Grandioos!

Besteld, gecommuniceerd en vooral goed geholpen.

Snelle levering, zeer klantgericht met een personal touch!

Ik ben aangenaam verrast, de levering van de pannen was snel en zonder enige schade. Alles goed verpakt. Wat ik leuk vond was de persoonlijke attentie, een hand geschreven briefje. Dat waardeer ik zeer. Ik kom hier zeer zeker weer terug om aankopen te doen. Kwaliteit voor een goede prijs.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal