Snelle levering, zeer klantgericht met een personal touch!

Ik ben aangenaam verrast, de levering van de pannen was snel en zonder enige schade. Alles goed verpakt. Wat ik leuk vond was de persoonlijke attentie, een hand geschreven briefje. Dat waardeer ik zeer. Ik kom hier zeer zeker weer terug om aankopen te doen. Kwaliteit voor een goede prijs.

Goede kwaliteit en snelle levering

Ondanks drukke periode snelle levering. Prijs kwaliteit van de pannenset prima in orde. Zeer tevreden. Attent handgeschreven kaartje bij levering.

Geweldige service

Mijn aankoop binnen. Het heeft dankzij PostNL 8 dagen geduurd alvorens ik mijn bestelling heb ontvangen. Surprise kookgerei heeft mij via mail middels diverse updates bijna dagelijks op de hoogte gehouden van de lange levertijd van PostNL. Dus kortom geweldige service van Surprise kookgerei.

Nog niets ontvangen

Product nog niet ontvangen.

Ik ben zeer tevreden en zal Surprise Kookgerei zeker aanbevelen

Geweldige zaak

Bestelling vlot en terugkoppeling vlot. Door vertragingen bij post nl wat bezorgings problemen. Kookgerei had dat snel in de gaten en ondersteunde door regelmatig te updaten. Zo wist je als klant waar je aan toe was. Kortom een prima zaak om aan te bevelen.

Alles naar wens!

Artikel vele euro's goedkoper dan elders, levering keurig volgens afspraak, ruime keuze. Alles naar wens!

Alles naar wens!

Prima op tijd geleverd

Maken het waar

Prima prijs en snel geleverd

Uitstekend!

Snel, uitstekend verzorgd, en uitstekende prijs-kwaliteit-verhouding

Mooie producten Snelle verzending Klantvriendelijk

Hier kunt u gerust bestellen

Ontzettend behulpzaam

Geweldige service, veel dank Dirk