een goede en snelle service

Ik ben goed geïnformeerd over het verloop van de bestelling. Wat ik erg leuk vond was het persoonlijk geschreven briefje bij de bestelling, heel bijzonder.

Snelle en correcte levering Chicago Metallic mini muffinbakvorm

Verrast was ik door de snelle levering, binnen 1 dag. Leuke aanbieding en die dag geen verzendkosten. Product voldoet volledig aan de verwachting. Heel blij mee. En een pluim voor Surprise kookgerei.

Supersnel

De bestelling is supersnel bezorgd. Mooi ingepakt en met een vriendelijk kaartje erbij. Een aanrader voor mensen die van koken houden! Topkookwinkel.

snel en goed verpakt

Ik zal hier nogmaals bestellen

uitstekende service

Onderdeel voor Magimix besteld, deze kwam zoals afgesproken en met een persoonlijke note. Zeer attent bedrijf, zie je niet vaak meer.

Persoonlijke service

Surprise kookgerei heeft een hele uitgebreide webshop, maar je kan er ook terecht voor persoonlijke service. Helemaal top!

Vriendelijke snelle levering

De bestelde pannenset is snel en keurig verzonden. Met een vriendelijke persoonlijk bedankje Prijs / kwaliteit is heel goed

Net als mijn vorige bestelling. Top! Snel geleverd, netjes verpakt en een handgeschreven kaartje bij mijn order.

snelle goede levering

Snelle levering, duidelijke omschrijving van het product en ook nog een handgeschreven kaartje bij de bestelling. Wat wil je nog meer?

Hele fijne winkel met een prima assortiment en een prima advies

Fijn bedrijf

Al vaker spullen gekocht. Alles wordt netjes en op tijd geleverd, of je kunt het gaan afhalen in de winkel. Hele leuke vriendelijke mensen.

Persoonlijk kopen online

Iedere keer weer maakt Surprise Kookgerei een aankoop persoonlijk door er een lief kaartje bij te doen. Bestellingen worden snel verwerkt en goed verzonden. Ik ben een zeer tevreden klant.

snelle levering en conform bestelling

Duidelijke website. De ontvangen goederen zijn conform de omschrijving op de website. De levering was de dag na het bestellen. Duidelijke info over het transport.

Snelle levering, goed product!

Top! Alles is naar behoren.

Snelle levering. Producten waren goed verpakt. Top!

Prima, mooi op tijd bezorgd

Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij zat

Snel geleverd, goede prijs.

Mooi ingepakt werd mijn bestelling bezorgd.

Snelle en goede levering !

De bestelling was zeer goed verpakt , en werd snel geleverd ! En een leuk persoonlijk geschreven bedank briefje ! Zijn van die leuke dingen !

Snelle levering en goede producten

Wij koken fijn op de scanpan

Snel gekomen, scherpe prijs.

Hele leuke winkel

Groot assortiment, goed geprijsd, snelle levering... en een leuk cadeautje bij de bestelling!

Netjes, vlot en persoonlijk.

Helemaal goed

De bestelling was zeer goed ingepakt en het verzoek om het feestelijk in te pakken is ook zeer goed gedaan. Dus uiterst te vreden en zeker een winkel om meer dingen te bestellen.

prima levering conform website

Goede pannen van Creusset aan geschaft speciaal ontworpen voor inductie. Ze vielen wat groter uit dan verwacht. Echt voor een gezin met twee kinderen, en dat zijn wij niet meer. Maar zo zijn alle pannensets ontworpen. Kwaliteit van de pan is prima houdt zich goed in de vaatwasser. De warmte geleiding is ook goed. Mijn ervaring nu is dat voor inductie je beter een brede lage pan kan hebben dan een hoge smalle pan. En dat zijn deze pannen

Lekker snel, goed en heldere communicatie!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal