Heel goed advies en zeer vriendelijk altijd.

Vriendelijke en kundige benadering en goed advies.

Perfect transatie

Uitgebreide aanbod, snel levering en bijna als cadeau verpakt. Ik kom hier zeker terug en kan deze bedrijf 100% aanbevolen. Dankje (*_*)

excellent advies

heb een dame aan de telefoon gehad die mijn probleem met mijn Magimix begreep en precies de juiste hulpstukken adviseerde die ik dus besteld heb en die keurig pasten in mijn oude Magimix

Kan niet beter

Bestellen ging eenvoudig. Informatie en levering perfect. Cadeautje en persoonlijk briefje: altijd leuk!

Prima prijs en afhandeling

Ik had een creuset pan besteld. Deze was hier beduidend goedkoper dan op andere websites. De afhandeling ging vlot en deugdelijk verpakt. Niks op aan te merken en voor herhaling vatbaar.

Snelle correcte levering. Goede prijs

Le Creusette is gewoon goed!

Ruime keuze, goede kwaliteit, snel bezorgd, redelijk geprijsd

Scanpan koekepannen. 4 maten. RVS geen PFAS. Bevallen uitstekend.

Mooie kwalitatieve voorraadpotten

Mooie vierkante voorraadpotten in verschillende groottes. Mooie deksels die met een klepje de pot extra goed sluit. Mijn voorraadkast weer op orde gemaakt en omdat ze vierkant zijn kun je ze heel economisch naast elkaar zetten/opbergen.

Ik kan hun met een gerust hart aanbevelen

Besteld onbeschadigd ontvangen ben er heel blij mee. Goede service met een leuk klein briefje erbij, ben je tegenwoordig niet meer gewend

Super snelle levering

Snelle levering en tevreden met de producten.

Snelle levering met aardig handgeschreven kaartje. Getuigd aandacht voor de zaak en zijn klanten.

Super snel gearriveerd

Tevreden over deze online aankoop. Leuk handgeschreven kaartje wat ik erg waardeer. Product was keurig verpakt en kwam binnen de benoemde levertijd aan.

Goed advies en het juiste artikel!

Informatie gevonden over een verbeterd artikel voor onze blender en gelijk besteld. Helemaal gelukt. De persoonlijke boodschap bij de pakbon vond ik erg leuk! Bedankt.

Snelle levering. Werd vriendelijk tewoord gestaan en gehlopen toen pakket kwijt raakte bij PostNL.

Helemaal top!

Kwam netjes en goed verpakt aan, snel bezorgt, niks te klagen.

Snelle levering voor mooie prijs en keurig verpakt.

Een prachtig nieuwe aanwinst vd keuken

Besteld als verjaardags geschenk voor mijn man … hij is de kok in huis Gevraagd of het ingepakt kon worden, en is ook feestelijk en met zorg ingepakt. Een handgeschreven kaartje erbij … zie je tegenwoordig niet vaak meer. Complimenten! Een heel tevreden klant!

Prima after sales

Bij de ontvangst van een artikel bleek deze defect. Het werd echter prima opgelost!

Snel geregeld

Mooie pan en heel snel thuis bezorgd

Super snel en vriendelijk!

Uitstekend!

De Brownievorm is van een zware stevige kwaliteit! Hij was goed verpakt en ik had hem de volgende dag al in huis!

Een fout van mij (onkundig met digitale aankopen) was zeer snell en vriendelijk hersteld…

Snel geleverd en een handgeschreven kaartje erbij. Dat zie je niet vaak meer.

Vlotte levering met lief briefje

Vlotte levering met lief handgeschreven briefje er bij

leemstraat 9

4705RT Roosendaal