prima en snel

ze hadden een goed wat ouder product (onderdeel) dat ik bij anderen niet kn vinden en de site en betaling werkten prima1

Snelle levering van een paar ringetjes voor een positief resultaat.....

Ook fijn om te weten dat er losse onderdelen een oudig verkrijgbaar zijn

Ervaring was zeer goed Erg leuk ingepakt als cadeautje Super service

Vlotte services, met een leuk persoonlijk tintje

Bestelling werd vlot geleverd. Kreeg er een kaartje bij met geschreven boodschap. Dat vond ik erg fijn, beetje persoonlijke aandacht is waardering waard

5 sterren is uitstekend.

Behulpzaam, snel en attent met een handgeschreven kaartje. Een handleiding in meerdere talen gebundeld, ligt in de verpakking bij de Nederlandse tekst. Het zijn die kleine dingen, die het verschil maken.

Geweldige ervaring

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Daarna rond gekeken en veel spullen gekocht. We kwamen voor de kitchenaid keukenrobot en gingen met een kofferbak met spullen naar huis.

Snelle verzending, goede ondersteuning bij vragen.

Snel, duidelijk en persoonlijk.

Lekker snel en met een persoonlijk berichtje erbij!

Uitstekende ervaring met persoonlijke boodschap

Zeer snelle levering met een handgeschreven boodschap, dank!

Precies wat ik zocht en snel verstuurd

Snelle levering en ook nog een persoonlijke boodschap, helemaal top!

Alles top in orde.

Alles top geregeld. Snelle en keurige levering en hoog kwalitatief product. Bedankt.

Goede service en snelle levering

Een aanrader!

Zeer snelle verzending, dezelfde dag als besteld. Keurig verpakt, ik ben zeer tevreden.

Perfect!

Snelle verzending, goede prijs en netjes verpakt!

Goede communicatie over levering

Allereerst was de actieprijs van de koekenpan aantrekkelijk. Bij de levering ging iets fout bij PostNL. Surprise kookgerei ging er zelf al actief achteraan en loste het op.

Zeer aan te bevelen

Snelle levering en voorzien van handgeschreven briefje en cadeau papier wat door ontvanger erg werd gewaardeerd Tip de Website zou wel wat beter kunnen qua lay-out etc.

Top bedrijf

Snel en netjes verzonden. Aardig briefje erbij. Fijn persoonlijk bedrijf

Eerste keer dat wij op deze site iets bestellen en het resultaat is geweldig. Snel en goed verpakt geleverd. Goed zo

Duidelijk, communicatief

Tevreden met t product, waren wat problemen bij PostNL maar werd hiervan duidelijk geïnformeerd en op de hoogte gehouden. Levering was 1 dag later

Snelle levering. Je wordt goed op de hoogte gehouden. Vriendelijke, handgeschreven tekst bij levering. Kwaliteit producten.

Keurig en snel geleverd.

vlotte levering

goede omschrijving op website en vlot geleverd, zelfs sneller dan eerst beloofd

Keurige levering van een prima blender

Surprise kookgerei bood de Magimix blender aan met gratis drinkbeker (los van de actie van Magimix zelf). Apparaat werd keurig verpakt en met attent handgeschreven briefje afgeleverd. Dank! Het apparaat is een sieraad in de keuken en werkt prima!

Goede prijs en snelle levering. Pan was uitstekend ingepakt en bevalt super

leemstraat 9

4705RT Roosendaal