Snelle levering!

Bestelling snel ontvangen!

Snelle levering, goed verpakt met persoonlijke noot!

Gemakkelijk in gebruik

De ijsmaker werkt goed en is gemakkelijk in gebruik. Wel is de kuip fors en heb je een ruime vriezer nodig om deze te koelen. Het maken van ijs is simpel en zoals aangegeven in 20-40 minuten klaar.

Snel en goed geleverd

Prettig

Artikelen zijn goed te vinden op website en de levering was stipt

ik had een aantal zaken nodig , die in een gemiddelde huishoudwinkel niet vindbaar zijn. Handig dat je dat dan kan vinden via deze website /winkel.

Great service at competitive prices

The webshop offered a full range at very competitive prices. All payment forms were accepted. My delivery came quickly and was well packed to protect the products purchased. Overall great service.

Fantastic

Great products,professional and friendly service. Fully satisfied thank you

Attente service, en mooie kwaliteit producten voor goede prijs.

Erg attent dat er een handgeschreven briefje bij het pakket zat, ook was mijn la Creuset pannenset hier veel goedkoper dan bij de concurrent. Zeker aan te bevelen.

Zoals afgesproken!

In de avond een bestelling gedaan en de volgende dag mijn spullen al in huis. Alles keurig verpakt en een handgeschreven briefje vast geniet aan de pakbon. Dan wordt zo'n bestelling toch net even iets persoonlijker.

Perfecte service

Goede en snelle communicatie, snelle levering en perfecte service bij ontvangst van een beschadigd product.

goede website, concurrerende prijzen en snelle levering

Aangezien producten overal verkrijgbaar zijn moet eenvoudig vinden, goede prijs, gemakkelijke administratie en betaling via website overzichtelijk zijn. Dit is zeker het geval bij surprise Kookgrei. Levering is snel uit voorraad. Klein accent is de handgeschreven kaart in de doos, heel attent.

Gratis verzending, snelle levering, mooi ingepakt als cadeau.

Leuk met een persoonlijk kaartje erbij! Wordt je blij van!

Super! Recensies Le Creuset Frans onderzetter, silicone, hittebestendig tot 250°C, Ø 20 cm

Fijn bestellen, goede afhandeling en snelle verzending. Blij met mijn Le Creuset Frans onderzetter silicone, hittebestendig tot 250°C, Ø 20 cm. Zeer stylisch en top kwaliteit. Erg mooie kleuren om uit te kiezen. Handgeschreven kaartje bij de bestelling, erg persoonlijk! Blij!

Voortreffelijke service

Gedateerde foodprocessor met gebroken mengkom is weer helemaal up to date met accessoires van nieuw type.

erg leuk, het handgeschreven bedankje !!

top bedrijf, snelle levering, goed verpakt

Fantastische winkel

Aardige mensen, super service, mooie producten!

Top en snel!

Prettig en makjelijk

Vriendelijk briefje bijgevoegd

keurig, goed verpakt en snel geleverd

keurig, goed verpakt en snel geleverd

Super snelle levering en fijn contact!

Hele fijne koopervaring! Super snelle levering en fijn contact!

Bij de bestelling zat een persoonlijk briefje En bedankje voor de aankoop Alleen daarom al bestel ik de volgende keer weer bij surprise kookgerei

Snelle levering met persoonlijk kaartje

Surprise kookgerei levert snel, netjes verpakt en met een handgeschreven kaartje. En dat is wat ik onthoud! Persoonlijke aandacht!

Zeldzaam attent

Surprise kookgerei kende ik niet. Deksel voor le Creusetpan nodig. Gegoogeld, Surprise het goedkoopst. Deksel besteld. Snel geleverd. Alles normaal dus. Tot mijn verbazing zat er een handgeschreven kaartje bij met een dankzegging voor mijn bestelling en succes met mijn aankoop! Heel erg leuk. Nog niet eerder meegemaakt. Een volgende keer kijk ik daarom automatisch eerst bij deze club.

Snel geleverd en scherp geprijsd

Ik kon de bestelling al snel afhalen bij een postnl punt en het was ook de goedkoopste leveraar van creuset pannen, dus heel fijn!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal