Prachtig apparaat!

Mooie, krachtige blender. Heel blij mee.

Top service en top kwaliteit

Top service. Super snelle levering, persoonlijke berichtje bij de doos. Top kwaliteit pannensets. Ik heb een goede keuze gemaakt met surprise kookgerei. Ik zal mijn volgende set ook van surprise kookgerei bestellen.

Heel fijn geregeld.

Ik was al heel lang op zoek geweest naar dit aardapelschilmesje fijn dat jullie deze hadden.

Snel geleverd, met een leuke briefje erbij. Super gedaan

zowel in de winkel als via de webshop goede ervaringen mee. Goed advies, snelle bezorging

Zowel in de winkel als via de webshop goede ervaringen met deze zaak. Goed en vriendelijk advies in de winkel, snelle en correcte bezorging van aankoop via de website.

Zeer goed en ook nog een persoonlijke noot

Leuk zo,n hand geschreven tekst er bij

Snelle verzending en goede service!

De verzending was snel, de artikelen waren goed en veilig ingepakt en de communicatie via mail verliep soepel. Ik ben zeer tevreden. Dank u wel!

Mijn artikel was snel geleverd, heel fijn!

Voor een zeer scherpe prijs helemaal doen wat je pretendeert op een overzichtelijke website.

Zo'n handgeschreven kaartje bij de levering doet je toch meer dan je verwacht.

zoals altijd keurig geregeld

prima ervaring met Surprise kookgerei

Gebeld om informatie, netjes te woord gestaan . Goede uitleg en snelle verzending .

Heel goed schilmesje.

Heel erg goed en leuk met persoonlijke noot erbij! Dan weet je dat er zorg aan besteed is. En een goed product.

Goede prijs en snelle levering

Zeek tevreden over het product

Komt afspraken na

Snelle en correcte levering. Persoonlijke benadering, handgeschreven bedankkaartje voor de aankoop.

Goed en snel

Leuk dat er een persoonlijk briefje en tijdschrift was toegevoegd. Binnen 24 uur kreeg ik mijn bestelling binnen, dus topservice.

Snel en goed afgewerkt

Snel en goed afgewerkt

Zoals verwacht en dan nog wat extra's.

De internetsite was duidelijk en overzichtelijk. Daarbij was de prijs ook goed en inclusief een extra beker. Bij het uitpakken zat onverwachts nog een actieformulier voor 2 blendcups. Maar het aardigst was een handgeschreven briefje: Veel plezier met uw aankoop. Team Surprise Kookgerei. Dit kom je eigenlijk nooit tegen maar is net dat beetje extra.

Snel en keurig verzorgd opgestuurd.

Snel en keurig verzorgd opgestuurd

Snelle en correcte service

Goede communicatie, snelle levering, top service

Prima prijs kwaliteit verhouding

Goede en duidelijke site met scherpe prijzen en dienovereenkomstige afhandeling.

Top geregeld van begin tot eind!

Vanaf het zoeken op de site, de bestelling en ook de levering. (Keurig ingepakt als moederdagkado). Alles klopte. Op tijd geleverd en met een leuk persoonlijk bericht erbij.

Zeer snelle levering met persoonlijke aandacht.

Ruim assortiment en kwalitatief goede producten. Bestelling werd snel geleverd.

Goed opgelet bij mijn bestelling en daar contact voor opgenomen met mij.

Goede apparatuur geleverd en mij er even op gewezen dat ik van alles besteld had om vacuüm te kunnen pompen maar geen vacumeerpomp. Fijn dat er zo meegedacht wordt.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal