Perfecte service

Snel verzonden

Duidelijke site, snelle levering.

Geweldige liefde voor koken

Ruim assortiment, persoonlijke touch en je ervaart de liefde voor koken

Puntueel

Snel pntvangen met als extra een persoonlijke noot.

Snel en persoonlijk

Snelle levering en een kleine persoonlijke notitie, werd door mij zeer op prijs gesteld

Top !

Een Creuset koekenpan gekocht, zeer goede kwaliteit en heeft een langere levensduur. Prijs viel mee voor deze klasse. Service van de zaak is uitstekend en een plus erbij voor het hand geschreven briefje.

Goed advies is de juiste koop!

Bij het juiste advies, is een keuze maken de beste kwaliteit. Top bedrijf!

Snel en vriendelijk

Item besteld, binnen een paar dagen in huis, met een aardig kaartje erbij. Dat werkt!

Heel e goed!

Ik had iets heel kleins besteld en dan toch en persoonlijke tekst , dat is echt heel erg leuk!

vlotte levering met een persoonlijk berichtje erbij. Weet ik zeer te waarderen.

Zeer tevreden!!7

Kort en krachtig, uitstekend geholpen, en laag in prijs

Voor 15.00 uur besteld, en de volgende dag geleverd. Een koffiebonen machine en extra 10 kilo koffiebonen (gratis).

Goede producten en prijs.

En een hele snelle verzending.

Is zeer goed.

Zeer snel en correct geleverd Was heel goed ingepakt .

Fijne webshop, groot assortiment en snelle levering

De deksel van mijn Magimix 5200XL was gebroken bij de handgreep. Surprise Kookgerei had deze in de juiste kleur op voorraad en met een dag levertijd had ik het supersnel in huis.

Uitstekend ervaring

Mijn bestelling was keuring ingepakt en veilig aangekomen ivm breekbaarheid. Met hand geschreven kaartje is gewaardeerd. Bedankt!

Vlotte levering

Zeker vlotte levering

Snelle levering zonder manco’s

De bestelde pannende is tegen concurrende prijs vlot en in goede staat geleverd.

Goed en vriendelijk geholpen, snel opgestuurd.

Ik was niet zeker van dat ik het juiste product had besteld, daarom opgebeld en zeer vriendelijk en deskundig geholpen.

Geweldige zaak

Altijd snelle antwoorden via mail en snelle levering! Bednakt

Mooi product voor een betaalbare prijs

Goede informatie en snelle levering

Goed, snel en een vriendelijk handgeschreven briefje

Kan niet beter

Van bestellen tot betalen, en ontvangst super geregeld.

Uitmuntend

Prijs-kwaliteit uitstekend, snelle levering en zeer goede service.

Snel geregeld netjes ingepakt!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal