Perfect, mooi ingepakt, snel geleverd!

Precies wat je besteld, niet duur, mooi ingepakt en snel geleverd, wat wil je nog meer?

Snelle verzending, mooie prijs en persoonlijk

Wat een service!!

Snelle verzending, mooi ingepakt en goede communicatie en produkt is top.

Mooie snijplank

Mooi product Netjes verpakt Snelle levering

Uitstekend!

Prima: goed en snel vanaf bestelling tot aflevering. #top

Altijd goed

De prijs is ook stukje goedkoper dan andere onlineshop.

prima.

de persoonlijke geschreven boodschap bij de leveringsbon. normaal gesproken geef ik nooit een reactie, maar dit vond ik héél bijzonder!! Vandaar deze reactie. Chapeau!!!

Super snel

Groot assortiment, snelle levering, netjes verpakt.

Voor de 1e keer besteld, maar uitstekende ervaring. Aanrader!

Prima en snel. Enige vreemde was dat de aanzetstaaf geleverd werd in een doos groot genoeg voor 100 aanzetstaven

Snelle service en erg vriendelijk begeleidend briefje.

En ook nog een fantastisch produkt: de allerkleinste sauteerpan (20cm) van Le Creuset; heerlijk voor een éénpersoons huishouden.

Goede service en snel geleverd

Mooie collectie en heel vriendelijk personeel

De bestelling komt iedere keer aan met een handgeschreven kaartje erbij; hoe persoonlijk is dit! Snelle levering. Personeel is ter zake kundig en uitermate vriendelijk!

Misleisende foto's

Misleidende foto's

Groot assortiment en snelle levering!

Uitstekend!

Prima, van bestelling tot bezorging

Het enige juiste adres voor de kok

Juiste advies, objectief en ruime keuze maken het compleet!

Helemaal niets op aan te merken. Snelle levering

Bestelling is op een klant vriendelijke manier , conform afspraak geleverd.

Het is een verademing dat er nog een internet winkel is die WEL zijn afspraken nakomt. Zo wel op gebied van het product als de levering. Zelfs een aankoop via het internet blijkt het mogelijk dat je het gevoel overhoud dat je klant vriendelijk bent geholpen. Een echte aanraden . Ruud Mulder

Snel en goed geleverd.

Naar volle tevredenheid verzorgd.

Ik vond de service goed! Snel geleverd!

Snel en makkelijk het product besteld

Ik kon het product snel vinden op de site en was net zo snel te bestellen en dan ook nog eens snel geleverd krijgen…….,TOP

We hebben een oven-thermometer gekocht en kregen de zending snel met een leuk briefje in het pakketje.

Goede prijs, snel geleverd en persoonlijke touch

Helemaal tevreden met de levering en bij het uitpakken trof ik een persoonlijk handgeschreven kaartje aan met dank en veel plezier met de aankoop

Ik moest wat langer wachten op mijn bestelling omdat het niet op voorraad was en dan zit er een ontzettend aardig handgeschreven berichtje en surprise bij de bestelling. Persoonlijke service ondanks dat ik via de webshop had besteld, net dat beetje meer, echt super!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal