Snelle levering, goede service

Zie bovenstaande

Great service and speed!

The ordering process was simple and once the order was made we received our parcel very quickly. It turned out we chose an item to small so returned it and purchased a bigger product. The return process was smooth and easy to execute and the refund was made immediately after the product was returned. Altogether a great experience.

Nette en snelle service

Vandaag besteld morgen in huis mits op voorraad klopt!

Snelle service hoor!

Dat ging makkelijk. Online bestellen, geen verzendkosten (!!) en voordat ik er erg in had stond de pakketservice al aan de deur. Toppie!!!

Prima verpakt, snelle levering en een handgeschreven kaartje erbij.

Hartstikke goed, snel en attent!

Zie hierboven

Attent en snelle levering

Allereerst de supersnelle levering, en op de factuur een handgeschreven kaartje en duidelijke uitleg over de upgrade van 4010 naar 4020, super!

Eenvoudig via Facebook naar de betreffende advertentie geleid. In een paar klikken had ik mijn bestelling afgerond. Producten waren zorgvuldig verpakt en een persoonlijk berichtje is altijd leuk!

alles verliep naar wens

bestelling geheel naar wens verlopen

Was prima

Was de eerste keer,dat we iets bij jullie bestelden. En is goed gegaan. En dat persoonlijk geschreven kaartje moeten jullie er in houden. Dat doet vriendelijk aan.

zorgzame en perfecte service

Heel gemakkelijk kon ik, telefonisch, nog een mengkom aan mijn bestelling toevoegen. Heel adequate en vriendelijke mensen! dank

Prima levering.

Prima levering, keurig op tijd.

slecht verpakt waardoor met lichte beschadig aangekomen

op tijd geleverd. maar slecht verpakt. de steel van de koekenpan stakt dwars door de kartonnen doos heen. hierdoor was het uiteinde van de steel licht beschadigd.

Goed en betrouwbaar.

Prima afhandelingmet betrouwbare producten. Echte aanrader.

Super service, zeer mooie artikelen en veel keus!

Goed contact via mail en bestellingen goed verpakt en snel verzonden.

Goede service en mooie prijs

Erg blij met mijn nieuwe pannen! Goede en snelle service. Top.

Betrouwbare webshop, snel geleverd

Ik had een hapjespan van Le Creuset uitgezocht, had daar lang over nagedacht. Deze pan bij Surprise kookgerei gevonden voor een goede prijs. De pan werd razendsnel geleverd, ben er heel blij mee.

prima site en snelle levering

Had kleine ovenschaal met rooster besteld .Prima kwaliteit en was de dag erna in huis

Persoonlijk

Pakket binnen 1 dag in huis, met persoonlijke handgeschreven notitie. En dat is in dit digitale tijdperk heel waardevol!

Snelle en nette levering!

Netjes via de e-mail op de hoogte gehouden van het verloop. Bestelde artikel snel binnen met de factuur en een handgeschreven kaartje erbij. Dat is nog eens service!!!

Kwaliteit, snel en duidelijke levering

Mooi product, netjes verpakt om zo aan de jarige te schenken. Dank

Duidelijk en snel

Goede producten en duidelijke site

Zondag besteld, dinsdag in huis, keurig geleverd met een persoonlijke boodschap.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal