Zondag besteld, dinsdag in huis, keurig geleverd met een persoonlijke boodschap.

Snelle levering en goed verpakt

Top product!

We hebben 2 hazelaar bomen in de tuin en met de oude notenkraker was het harde hazelnoten kraken. Deze notenkraker werkt snel en perfect. De gekraakte schil vliegt niet rond. Elke noot is raak. Met walnoten is het effect iets anders omdat je 'schuin' kraakt. Niet slechter maar anders.

Klantgericht

Mijn bestelling werd snel geleverd met een handgeschreven kaartje erbij. Bedankt Surprise Kookgerei!

Snelle levering. Ze doen wat ze zeggen.

Op de site stond dat ik bij mijn aankoop een link zou krijgen en dan nog een extra product kon bestellen gratis. Er waren geen addertjes onder het gras en vandaag is mijn gratis bestelling geleverd. Ik ben super blij met mijn aankoop!

Helemaal goede

Bestelling is snel verwerkt en aangekomen Heel blij mee

Klasse

Na mijn bestelling, is de afhandeling snel en correct gegaan Ik ga hier in de toekomst zeker een bestelling plaatsen

Hele goede service en zo mooi ingepakt als verjaardagscadeau!

SUPERSNEL GELEVERD

DE BRAADDPAN VOLDOED AAN DE GESTELDE EISEN

super klantenservice, topkwaliteit voor heel redelijke prijzen

er worden vacuumzakken van verschillende merken aangeboden, beide kwalitatief goed, de maatvoering is echter anders. Bij het ene merk zijn de kleinste zakjes ietwat aan de korte kant. Daarom heb ik van beide de maat gekocht die ik nodig had.

Zeer goede service

Ik wilde graag een bepaalde uitvoering van een produkt. Men stuurde mij enkele foto’s om mij te laten zien wat zij zouden kunnen leveren. Top!

Heel vakkundig!

Persoonlijk advies, tips & trucs mogen ontvangen. Zo fijn dat beleefde en vriendelijke contact in de winkel/ aan de balie; waardevol, dank u! Fantastische snelkookpan aangekocht. Vooraf snel antwoord op mijn email vragen gekregen. Aanrader deze zaak.

Super machine

Heel tevreden over de machine Magimix 3200 xl Maar zeker ook over de snelle levering en prettig telefonisch contact met Surprise kookgerei! Top allemaal!

Snelle service, producten met zorg verpakt. Ook leuk om een persoonlijk briefje te ontvangen. Aanrader!

Prima webwinkel!

Snelle levering, scherpe prijzen, goede klantenservice (snel bereikbaar, vriendelijk en adequaat). Zou er zeker weer eens bestellen.

Goede service en accurate levering

Ik had bruine aanslag aan de binnenkant van mijn magnetik koekenpan. Daarom een e-mail gestuurd naar deze firma, welke de pan geleverd had. Door de snelle en duidelijke reactie heb ik het juiste product ontvangen om de aanslag te verwijderen. Goede service.

Alles perfect gelopen.

Makkelijke site en snel geregeld. Ik ben heel blij met mijn onderdeel.

Snelle en correcte levering

Heel erg leuk dat een aankoop ook kan worden ingepakt als cadeau. Leuke boodschap op het bijgaande kaartje, maakt dat je het gevoel krijgt nog echt klant te zijn. Ga zo door

Alles netjes en op tijd. Was mooi ingepakt als cadeau.

Makkelijk te bestellen via de website en direct de andere dag al geleverd, grote klasse

Bestellen via de website gaat gemakkelijk en prompte levering de andere dag! Zeker in deze bijzondere tijden is dat van grote klasse.

Snel besteld snel geleverd

Zit handgeschreven bedankje bij. Erg attent!

Prima omschrijving product,

Snel geleverd zelfs met handgeschreven vriendelijke groet! Maar klein doosje kan 10 keer in verzenddoos …

Mooie spullen, persoonlijk pakketje

Wat een verademing tussen al dat geweld van die enorme retailers. Nette prijzen, snel verzonden mooi ingepakt en ook nog een persoonlijk berichtje.

Altijd goed geregeld

Altijd keurig zo als afgesproken. Zeer goede service.

Aanrader!

Goede prijs, snelle levering, heel mooi ingepakt, handgeschreven kaartje erbij. Super!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal