Aanrader!

Goede prijs, snelle levering, heel mooi ingepakt, handgeschreven kaartje erbij. Super!

Snelle service en goede prijzen

Goede producten tegen mooie prijzen En een snelle levering service

1-ste keer dat ik een bestelling heb geplaatst dus nog weinig ervaring

Maar, erg leuk dat er een persoonlijk briefje bij zat vanuit het team om te bedanken en dat is dan net even die extra aandacht wat zeer goed is bevallen!

Goede overzichtelijke site, snelle levering en perfect product.

Ondanks lockdown makkelijk en snel mijn producten makkelijk kunnen bestellen en afgalen echt top.

Uitstekend. Snelle levering

Weg site makkelijk te vinden. Snelle levering artikel was zeer goed verpakt.

Super snel geleverd

Snel geleverd en goed verpakt.

uitstekend

XXXX

Geweldige service en klantvriendelijkheid! Mijn

Niet alleen is mijn gekochte Magimix een aanwinst in de keuken, want geloof mij die machine is echt top! Maar de service en klantvriendelijk is echt geweldig! Top gewoon!

Super snelle verzending, goed ingepakt. Zeer aanbevelenswaardig!

Top bedrijf

Zeer duidelijke site en snel bezorgd!!

Simpel en doeltreffend

Dit accessoire voor onze MagiMix is een heel handig ding, simpel te gebruiken en makkelijk te reinigen. Een kind kan de was doen.

snel, persoonlijk en netjes

Ik wilde graag een specifieke fonduepan, Snel gevonden en direct geleverd. Zelfs met een persoonlijke notitie op de pakbon. Maakt het uitpakken toch net ff leuker. Voor mijn keukenbenodigdheden ga ik zeker weer bij Suprise Kookgerei kijken

Fijne site, snelle verzending

Via deze site hebben we een kado besteld. Het artikel werd heel snel verstuurd en was erg mooi ingepakt in kado papier.

Excellent customer service

I ordered a Magimix Cookexpert bit had an issue with a piece of it. I contacted the customer service And they right away shipped a replacement without any administrative procedures or equivalent. I got it 2 days after, I am very happy !

Mooi ingepakt, geweldig mijn vrouw blij. Ik blij

Alles naar verwachting, snelle levering, goede prijs

In onze zoektocht naar een nieuwe ijsmachine, deze gevonden bij Surprise kookgerei. Zij hadden de beste prijs en leverden zeer snel. Zeer tevreden met het apparaat en met 3 jaar garantie een veilige aankoop.

Vlot geleverd.

Verpakking was wel erg groot.

Snelle levering, goede kwaliteit

Prima winkel, betrouwbare en snelle service, persooonlijke benadering

Goede contacten gehad per mail

Snelle levering en direct actie op een mail die ik had gestuurd.

Kerstcadeau mooi ingepakt en op tijd !!

Magimix 5200 XL Premium besteld bij Surprise kookgerei. Donderdag 23-12 besteld en Vrijdag 24-12 reeds opgehaald bij een post.nl punt Prachtig verpakt in mooi cadeau papier en een persoonlijk bericht erbij. Een mooi kerstcadeau. Grote klasse !!

Hele snelle levering, goede service en goed verpakt

Enorm snelle levering, goed en attent verpakt! Topproducten voor een normale prijs!

Fijn

Snelle reactie. Tel. Goed advies

Besteld, snel geleverd , leuk persoonlijk kaartje , helemaal top!

Top product scherp geprijst

Na heel veel jaar toe aan een nieuwe messenset.....uitgekomen bij een set van Scanpan. Geweldige set met een fraai magnetisch ophangsysteem.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal