Snel antwoord, snel verzonden, snel ontvangen met aardig kaartje!

snelle levering en prachtig product

geen toevoeging

Perfect!

Netjes en stevig ingepakt. En super snelle verzending ondanks de decemberdrukte.

Super verzorgd met persoonlijke aandacht.

Super verzorgd met persoonlijke aandacht.

Goede prijs en hele aardige mensen

Snelle levering en goed product

Snel geleverd en product naar verwachting

alles keurig geregeld

een 10 voor de afwikkeling

Mijn ervaring over surprise kookgerei is TOP!

Snelle levering Goed ingepakt Netjes in kadoverpakking

Super snel

Binnen een dag had ik mijn bestelling in huis. Top.

prima service!

Prima service, snelle levering met een persoonlijke noot :)

Hier is de klant koning

Contact opgenomen over het te bestellen product. Zowel telefonisch als per mail enorme goede service en wat een aardige mensen.

reserve onderdeel Magimix: keurig en snel

Ik ben doorverwezen door Magimix naar Kookgerei omdat een lipje van de deksel van de mini foodprocessor was afgebroken. Voor €12.50 kreeg ik kort daarna inclusief afleveringskosten de deksel keurig in een doosje verpakt thuis. Voor zo'n bedragje zo'n goede service: volgend keer weer repareren en niet vervangen. Klasse.

Uitstekend!

Mooie pannen voor een goede prijs. Leuk ingepakt met een persoonlijke "noot" erbij, kan ze zo onder de kerstboom schuiven. Al met al een zeer goede ervaring, ik zou zeggen tot de volgende keer !

Snel, goede prijs en vriendelijk

Een los onderdeel voor mijn blender voor een goede prijs en snel verzonden met vriendelijke woorden.

Alles verlopen conform afspraak

snelle service en leuke prijs

snelle service en leuke aanbiedingen

alles super

De citruspers is SUPER, ik ben er heel erg blij mee. Levering was ook direct goed

Prima service, netjes ingepakt en brievenbuspakketje. Enige minpunt is dat het meer dan een week duurt van bestellen tot bezorgen, maar dat ligt aan PostNL. Ik zou een andere bezorgdienst overwegen als je klanten wit verzekerd van tijdige bezorging.

Levering goed ingepakt

Bestellen is makkelijk, communicatie is goed en levering prima

Goed apparaat snelle levering

En idd heerlijke koffie

Snel en mooi verpakt

uitstekende service

Het artikel dat ik besteld had bleek niet mee voorradig. Er werd mij direct een alternatief uit een hogere prijs/kwaliteitsklasse geboden of een terugbetaling.

Goede website, snelle service

Magimix gekocht met leuk extra cadeautje. Snel geleverd. Zeer tevreden!

Gewoon klasse

Dit is exact een bedrijf waar je met plezier voor een volgende keer, een bestelling plaatst . De persoonlijke noot op het bijgeleverde visitekaartje is ook heel attent

Aanrader

E-mail gestuurd met een vraag over een pan. Binnen 30 minuten reactie terug. Pan was een dag later al in huis. Fijne, snelle winkel

leemstraat 9

4705RT Roosendaal