Zeer tevreden.

Duidelijke website, vlotte afhandeling en bezorging.

Service ten top!

Vond een Le Creuset Fluitketel Kone in de ons gewilde kleur, en nog voor een mooie aanbiedingsprijs ook. Ik had gevraagd of deze misschien ingepakt kon worden voor onder de boom. Enkele dagen erna werden we verrast met het pakket, en in prachtige cadeauverpakking, zonder extra kosten en met een leuke persoonlijke boodschap, waar zie je dat nog? Een dikke vette pluim voor Surprise Kookgerei. Wij zetten deze website in onze favorieten voor een volgende aankoop wanneer we wat nodig hebben!

Zeer snel geleverd

Gewenste onderdeel snel gevonden, op voorraad en de volgende dag geleverd!

Snelle levering, goed verpakt.

Snel verstuurd, mooie prijs en ook leuk, het handgeschreven kaartje met bedankje.

Snel, verstuurd met Post nl. Aantrekkelijke prijs, handgeschreven bedankbriefje was ook attent.

Snel

Snelle levering van uitstekend product

Duidelijke website, snelle service, goed verpakt!

Duidelijke website, snelle service, goed verpakt!

Chapeau

Prettige contacten goed bereikbaar Er wordt direct op email gereageerd. Zeker aan te bevelen!!!!

Goede pan, ik ben er zeer tevreden mee. Wat mij betreft is het niet noodzakelijk dat een pan binnen 1 of 2 dagen al wordt afgeleverd.

Heel tevreden!!

Alles keurig en snel heleverd

Goed en duidelijke communicatie

Snelle levering, heel fijn!

Doen wat zij beloven,

Snelle service , super

Helemaal goed!

Snelle en goede levering met persoonlijk bedankt kaartje

Prima club die altijd probleemloos levert

Al jaren op rij steeds probleemloos prima spullen geleverd, ook een topadres voor Magimix apparatuur, accessoires en vervangende onderdelen.

Overzichtelijke internetsite en snelle levering

Makkelijk bestellen, goede communicatie via de mail, snelle levering, makkelijke betalingsmogelijkheden.

Super!!!

Snel, deugdelijk verpakt en voor een hele nette prijs. Wat wil je verder nog?

Snelle service, goede prijs

Wat een power apparaat. Ben een soep fan geworden. Groenten, wat melk of room en heet water en binnen 5 min. heb ik kokend heet soep. Smoothies zijn echt smooth, geen stukes schil of zo. En schoonmaken, wat een makkie. Spijt dat ik dit apparaat niet veel eerder heb gekocht.

Snelle afhandeling, snel bezorgd

Snelle afhandeling, snel bezorgd

Prettige ervaring

Soepele aankoop van twee Le Creuset pannen. Eentje op verzoek netjes ingepakt als cadeau.

als zeer positief ervaren

snelle levering, (gratis) in mooi cadeaupapier verpakt en in stevige verzenddoos. Verder een persoonlijk handgeschreven visite kaartje om mij veel plezier te wensen met mijn aankoop namens het team van surprise kookgerei. Zoiets kan ik waarderen.

Vlotte en nette levering.

LEUK en PERSOONLIJK schrijven bij bestelling. ERG ATTENT.

Snelle service en goede prijs

Online gezocht naar een kom voor mijn magimix en vond deze hier. Prijs inclusief verzenden was het laatste dus meteen besteld. Snel binnen inclusief handgeschreven kaartje. Verschil moet er zijn en dat is hier wel. Bedankt!

vlotte bezorging

we hadden de pan ook hard nodig

uitstekend

Goede informatie en uitstekend bediening

leemstraat 9

4705RT Roosendaal