Top bedrijf super service en snel geleverd

Helemaal top

Excellent sevice and accurate.

Fantastic service and very friendly...Thank you!

Alle geleverde materialen passen op de magimix 4100

Top ervaring!

Spatel van Magimix blender was door eigen stommiteit vermorzeld door de blender. Gezocht naar nieuwe en bij Surprise Kookgerei uitgekomen. Daar besteld en de volgende dag kon ik het pakje ophalen bij het aangegeven PostNL pakketpunt. Alles perfect in orde. Leuk persoonlijk kaartje aan de factuur. Mocht ik nog iets voor in de keuken nodig hebben dan ga ik zeker weer bij Surprise Kookgerei kijken.

Snel en met persoonlijke boodschap geleverd

De bestelling was snel geplaatst en kwam aan met een persoonlijke boodschap. Leuk!

Al jaren lang mijn leverancier voor Magimix

Ik ben nog nooit in de winkel geweest, maar online is het mijn favoriete leverancier voor Magimix. Producten worden altijd snel en goed geleverd.

Doen wat ze beloven

Binnen 1 dag in huis. Product als verwacht, prijs prima.

Alles klopt!

De pan die ik heb gekocht is perfect en voor een keurige prijs, de bestelling is super snel geregeld en het gevraagde kadopapier was perfect om de doos verpakt.

uitstekend

net als voorgaande keren, alles uitstekend en zeer vlot geregeld

Goede en vlotte service

Hell vlug geleverd Goede kwaliteit

Goed produkt

gewoon geweldig

Altijd vriendelijk, behulpzaam, goed advies en kwaliteit.

De goedkoopste en volgende dag bezorgd. Heerlijke Creuset pan

Supersnelle levering

Binnen 24 uur was mijn bestelling geleverd.

Goed geregeld!

Ze werken zoals ze aangeven op de website

Gewoon gweldig

Goede service en vriendelijke hulp. Complimenten.

Bestelling snel en in goede staat geleverd. Prima ervaring.

Bestelling snel en in goede staat geleverd. Prima ervaring.

Snel en klantvriendelijk

Snel een mail terug na een vraag via de klantenservice beantwoord. Snelle en nette verzending

Ruime keuze in kookgerei

Zeer snelle en gratis levering! Prima verpakt. Ze nemen de tijd voor een persoonlijk briefje bij het artikel, erg prettig. De goedkoopste aanbieder van de door mij gekochte klutsgarde.

Sle, betrouwbaar en zeer goed verpakt geleverd.

Om eerlijk te zijn, ik heb eerst even de reviews gelezen voordat ik mijn Le Creuset braadpan hier ging aanschaffen. Ik heb slechte ervaringen met grote dozenschuivers die goedkoop zijn en beloven snel te leveren maar dit nooit doen. Het was echter een geweldige ervaring. Direct verzonden in een stevige omdoos, persoonlijk briefje er bij en ook de laagste prijs die ik kon vinden. Het was een cadeau voor mijn verjaardag en zo voelde het ook. Echte een aanrader!!! U heeft er een vaste klant bij.

fijn, snel, helder

gewoon fijne en snelle service, veel onderdelen beschikbaar, thumbs up!

Gewoon goed

Je zou willen dat alle webshops leveren zoals Surprise kookgerei.

Snelle levering van fijn product

Snelle levering van het bestelde product, tot nu toe zeer prettig in gebruik. Ook het handgeschreven kaartje dat ik bij het geleverde ontving komt erg warm over. Ik beveel dit bedrijf zeker aan.

Vriendelijke en snelle service!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal