Eerste ervaring en meteen hele goede. Bestelling netjes de volgende dag al ontvangen.

Te grote doos

Zoals bij veel online aankopen zat ook dit artikel in een doos met veel loze ruimte Zonde en niet erg duurzaam

Goede en snelle service

Fijne organisatie om zaken mee te doen!

Supersnelle leverinh

Supersnelle levering

Fijn bedrijf, prettig zaken doen met persoonlijk tintje

Goede klantenservice met persoonlijk tintje en snel geleverd

Snelle levering en goed verpakt

Ik kende het bedrijf niet dus was benieuwd of ik mijn bestelling van €600,- in goede staat zou krijgen. Helemaal blij met de grote doos. Alles netjes verpakt met zelfs een handgeschreven kaartje erbij. Top!

snel geleverd conform bestelling....... top

Een leuk detail in de snelle levering is een klein hand geschreven kaartje waarin je veel plezier wordt gewenst met de aankoop. Dat kost niets maar levert wel een glimlach op.

Top geregeld en netjes als cadeau ingepakt

Zie bovenstaande

Niks op aan te merken, gewoon goed.

Doe al sinds de tijd dat ze in Bergen op Zoom Centrum zaten zaken met ze. Al met al is dat inmiddels 20 jaar en probleemloos. Zowel met apparatuur als toebehoren.

Prima en snel

Het bestelde is zeer snel door mij ontvangen dank

Goede snelle levering

Een boven verwachting snelle levering. Ben zeer tevreden over het bestelde

Prima prijs en goede en snelle service.

Prijs was goed evenals de afhandeling en snelheid.

Kundige mensen

Een persoonlijke, fijne winkel met zeer kundige mensen. Mooie pannenset gekocht, fijn mes voor onze zoon die kok is en nog diverse accessoires. Kwalitatieve mooie producten, een aanrader voor wie van mooie producten houdt!

Goede ervaring

Goede ervaring

Uitstekende kwaliteit en service

Eerste ervaring met Surprise kookgerei, goed bevallen! Artikel goed kunnen vinden, makkelijk besteld en aflevering was punctueel en goed verpakt.

Wat zij beloven, voeren zij ook uit

Blij dat mijn oude nog goedwerkende machine weer bruikbaar is!

Benodigd materiaal goed te vinden op de site. Levering goed verpakt en echt op het aangegeven tijdstip. Leuk zo’n handgeschreven briefje. Jammer dat er geen keuze in schijven/raspen gemaakt kan worden.

Keurig geleverd

Volgens afspraak geleverd. Ook nog met coupon voor extra’s. Fijn geregeld!

uitstekend

super klantgevoelige bedrijf ga zo door

Snelle levering en goede prijs

Geen verzendkosten en daardoor goedkoper. Nette levering.

Snel en zorgvuldig verpakt verzonden

Prima ervaring. Ik had wel de pech dat de pan, die ik al voor een mooie prijs gekocht had, na ontvangst in prijs nog eens 9 euro goedkoper was geworden

Fantastisch !

Van vragen naar bestelling naar retour sturen en geld terug ontvangen in een woord TOP !

persoonlijk, snel en goede prijs

Even bellen en er wordt vriendelijk meegedacht. Bij het geleverde product een persoonlijk kaartje!

prettig cotact, goede service

prettig (persoonlijk) contact, goede service, goede kwaliteit van de producten

Snelle en persoonlijke service, een aanrader!

Mijn bestelling was na 1 dag al binnen en voorzien van een persoonlijk berichtje. Ook daarna, toen ik nog een vraag had, was de service heel goed. Ik kreeg snel antwoord en werd vriendelijk geholpen. Een aanrader dus!

leemstraat 9

4705RT Roosendaal