Snel afhandeling en verzending

Heel goed!

vlotte afhandeling

Goede kwaliteit en met zorg verzonden dat kan je merken aan het handgeschreven bedank kaartje top

Keurig bedrijf met aandacht word er gewerkt dat zie je aan het handgeschreven bedank kaartje top

Snelle levering en super leuk, een persoonlijk berichtje bijgevoegd!

Snelle levering goede verpakking

Mijn ervaring met Surprise kookgerei geweldig

Je kan alles duidelijk vinden op de website. Er volgt een mail als de producten verstuurd zijn inclusief track en trace. De volgende dag had ik mijn bakspulletje. Nu 2 keer iets besteld en ben zeer tevreden. Mooi producten. Snelle levering en goed ingepakt.

Prima te woord gestaan, snelle verzending.

makkelijk bestellen en snelle levering

Via google ben ik bij jullie terecht gekomen. Ik kon gemakkelijk vinden wat ik zocht. Het bestellen en betalen ging gemakkelijk. De zending is na 2 dagen per post bezorgd als brievenbus pakketje.

Süper gasaansteker

Super glasaansteker heel vlot bezorgd.

Snel en correct

Het bestelde product was binnen 1 dag correct geleverd

Keurig verzorgd

Persoonlijke noot dmv handgeschreven briefje. Geweldig.

Geweldig gelopen

Duidelijke communicatie wanneer.wat gedaan word/ is m.b.t. je bestelling . Netjes verpakt geleverd op aangeven tijd TOP. Gr Maarten.

Geweldige service

Online besteld, maar niet goed opgelet. Het werd snel, goed en supervriendelijk opgelost. Toen maar meteen een nieuwe Magimix besteld. Perfect op bestemming aangekomen! Iets te verbeteren: geef mogelijkheid om het bezorgmoment te kiezen.

Hele goed ervaring

Ik heb een Bamix Super Box besteld bij Surprise kookgerei. Het apparaat is zeer snel en uitstekend verpakt geleverd. Het contact via mail was ook prima. Bovendien hebben ze goede aanbiedingen. Een aanrader.

I got exactly what I ordered and on the day promised.

My order was sent out very quickly and came when promised. There was no damage. The dishes were VERY well packed and there were very clear instructions in the package what to do if there was, by chance, any damage. I will definitely order from Surprise Kookgerei again.

Tevreden Snelle levering

Snel en perfekt verzonden

Zeer tevreden!

Uitstekende en persoonlijke service

Voordelige prijs, zorgvuldig ingepakt en tijdig geleverd, EN met een persoonlijke handgeschreven bedankje.

Goede service en behulpzaam.

prima ingelicht en goede service

prima ingelicht en goede service

Snelle afhandeling en goede informatie over de bestelling en bezorging

De Crockpot expres was de volgende dag in huis met een persoonlijke boodschap, erg attent. Na de bestelling via diverse mailtjes op de hoogte gebracht van de afhandeling en bezorging erg duidelijk. Indien nodig zal ik de volgende hier weer bestellen!

Goede service en mooie kwaliteit kookgerei

Deskundig advies en kwalitatief mooie producten. Bij problemen ook een goede service. Kortom echt een aanbeveling.

Uitstekend product en supersnelle levering

Eerdere uitstekende ervaring was reden om opnieuw bij Surprise Kookgerei te bestellen. Wederom prima en zeer snelle levering, met aardig handgeschreven briefje. Een aanrader!

Perfecte service.

Snelle levering met een persoonlijke boodschap erbij. Daar houd ik van.

leemstraat 9

4705RT Roosendaal